Hallo, Ik heb begin augustus sex gehad, een dag voor mijn ovulatie. Ik ben sinds begin juli gestopt met de pil. Ik heb vanaf het begin van deze week gevoelige tepels, als ik nies kramp in mijn lies en moet veel naar de wc (veel poepen). Ik heb sinds kort ook wisselend last van hoofdpijn. Ik heb een week geleden een zwangerschapstest gedaan en maar deze was negatief, misschien te vroeg getest. Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik ben er erg onzeker over. Wat denken jullie?
Ik zou deze week nog een keer testen aangezien je nu rond je NoD zou moeten zitten. Is een zwangerschap wel gepland?
wanneer moet je weer ongesteld worden rond die koers kan je pas gaan testen ik heb zelf 5 dagen voor me nod positief getest maar dat is bij iedereen anders!
Op de dag dat je ongesteld moet worden of nog iets later zou ik weer eens gaat testen als ik jou was. Jou klachten lijken idd op een zwangerschap maar dat hoeft helemaal niet. je lichaam kan je heel goed voor de gek houden als je zwanger wilt zijn of juist niet. Succes
Ik moet a.s. maandag ongesteld worden, even afwachten dus! Als ik het dan niet ben ga ik denk ik weer testen. Het is zeker gewenst maar niet gepland.