Hoi dames! Misschien handig om te weten (al zou het niet bij iedereen werken), Ik heb afgelopen dinsdag mijn Sea-Band mama binnen gekregen. Deze 2 bandjes doe je om je pols, en zorgen zo dat je niet/amper misselijk bent. Dit dmv een bolletje wat op een drukpunt drukt. Ze zijn niet vervelend, en helpen bij mij erg goed. Afgelopen maandag bijna alleen maar over gegeven, en voelde ik mij verschrikkelijk. Sinds dinsdag nog niet weer misselijk geweest! Liefs
Klopt!! Ik heb ze toen ook gehad en ze werken echt! Alleen had ik nog een andere versie. Die waren alleen voor misselijkheid. Niet perse voor een zwangerschap.
Thanks voor de tip, heb jij het de hele dag om? Ik ben vooral 's morgens misselijk, niet dat ik hoef over te geven maar wel bijna..
Bij mij hielp het helemaal niks (en heb het best een aantal dagen achter elkaar geprobeerd. Het is dus geen wondermiddel, maar proberen kan geen kwaad! Hoor inderdaad ook mensen waar het wel bij hielp.
En net nu ik dit lees gaat het wat beter. Morgen maar even afwachten. Als ik me dan weer beroerd voel bestel ik ze morgen nog.
bij mij hielp t ook niks... ik had hg vanaf week 6 tot einde zwangerschap.. alleen medicijnen hielpen me...
Ik heb ze de hele dag om, alleen tijdens douchen bijv niet haha. Voor mij zijn ze geweldig, maar zoals je ziet wisseld het per persoon. Het valt me nu (en zelfs manlief) op dat er best wat vrouwen mee lopen in bijv de supermarkten enzo haha
Hoi, Ik heb heb bandjes om van de ANWB, die zijn tegen reisziekte. Is de seaband beter denken jullie? Deze bandjes die ik om heb, zijn met klittenband en best scherpe randjes helaas. Het werkt ook maar minimaal, heb ik het idee.
Bij mij werkte de sea bands prima! Maar ik weet niet of dat geldt bij zwangeren die extreem ziek zijn. je moet ze ook wel precies goed omdoen,want als ze niet goed zaten werkten ze niet,maar zodra ik ze weer goed omdeed werkte het eigenlijk meteen.Dus ja erg tevreden erover
De bandjes die ik heb zijn zonder klittenband. Ze irriteren verder ook niet en hebben geen scherpe randjes. Bij mij werken ze perfect. Ik heb ze sinds dinsdag om, en niet meer misselijk geweest. Terwijl ik maandag niks binnen kon houden, dus ze zijn voor mij geweldig! Alleen moet ik nu perse lange mouwen dragen, omdat op 2 vriendinnen en mijn ouders na niemand weet dat ik zwanger ben haha!
Hmmm Ik ga ze ook bestellen. Weet alleen niet wat te zeggen op werk. Ik weet nu al dat ik er vragen over ga krijgen
Hier ook goede ervaring mee tijdens mijn vorige zwangerschap... helaas kwam ik er pas achter bij 10 weken maar met het gebruik van de seaband was mijn misselijkheid wel weg.. had ik het maar eerder geweten
Bij mij werkten ze wel bij de eerste zwangerschap en niet bij de tweede Zal vast tussen de oren hebben gezeten! Maar proberen kan hiermee nooit kwaad!
Hier hetzelfde.Hetzelfde merk,maar gewoon tegen misselijkheid,reisziekte en ook tegen zwangerschapsmisselijkheid. Ik had/heb er nog steeds profijt van