steekjes in zijkanten onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Kan dat een symptoom van zwangerschap zijn? ik heb verder namelijk helemaal niets qua symptomen, en word ook niet ongesteld......

2. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ja dat kan een symptoom zijn van zwangerschap verder hoef je ook geen symptomen tehebben om zwanger tezijn ..
    ik zou gewoon een test doen...

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Testen meid! je bent al overtijd, dus het kan... DAn heb je ook meteen zekerheid

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Bij mij was het sowieso een symptoom. Ik heb ze nu ook weer, dus ik vind het erg spannend!
    Maar ik sluit me aan bij m'n voorgangers: gewoon testen, het kan al.

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ben wel overtijd, maar dit is de eerste cyclus na hormonen, dus ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat ik gewoon nog niet regelmatig ben.

Maar menstruatie blijft vooralsnog uit. Ik heb drie dagen geleden voor het laatst een test gedaan en die was negatief. Ik kan wel weer gaan testen, maar dan ben ik bang voor valse hoop....

Moeilijk, moeilijk.

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

ik snap het, maar als je niet test weet je het nog niet, dan blijf je met die vraag zitten.
    Onbewust heb je nu ook valse hoop

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja dat is wel zo. Misschien toch maar weer een testje vanavond dan. Irritant is alleen dat je dan niet meer mag drinken voordat je mag testen....

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Als je van plan bent om te gaan drinken is het zowiezo wel verstandig om even te testen. Het is zo gebeurt en dan kun je met een gerust hart gaan feesten \:D/ of niet :)

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...ja da's waar. Maar ik drink sowieso niet, dus dat zit wel goed !

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

owh, haha, heb ik het verkeerd gelezen :oops:

11. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    en cynthiab gister of vandaag nog getest?
    ben wel benieuwd

greetz s

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hey,

Die steken in mn onderbuik (ik heb ze alleen links) heb ik ondertussen al 2 weken. Van de week nega getest, maar ook nog geen ongi....durf er alleen al niet mer vanuit gegaan dat het raak is!

13. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ik heb ook al een aantal dagen steekjes in m'n onderbuik... Ik ga eigenlijk van uit dat het niets met een zwangerschap te maken heeft, hoogtens met naderende ongi, want ik had altijd begrepen dat, mocht het een symptoom voor zwangerschap zou zijn, je het aan 1 kant zou hebben en ik heb het aan beide kanten. Wel aan de ene kant meer dan aan de andere kant maar toch aan beide kanten...

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die steekjes kunnen bandenpijn zijn en dus zwangerschapsteken, maar kunnen ook een teken zijn van aanstaande menstruatie ... Dan is er namelijk ook vanalles gaande in/met je baarmoeder. Ik zou een weekje afwachten en weer testen. Eventueel HA bellen (maar die willen altijd dat je iets van twee weken overtijd bent).

Sterkte!

15. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Goh, ik heb deze maand ook de hele tijd steken maar dat al vanaf mijn eisprong en heel duidelijk aan 1 kant. Behoorlijk verwarrend, want ik denk constant dat ik mijn ei heb, maar ondertussen kan dat al niet meer ;)
    Denk dat het idd zoveel verschillende dingen kunnen zijn dat je er gewoon niet kan op voortgaan. Pas als je bv positief getest hebt, kan je zeggen 'ja, dat was idd een eerste symptoom' wat natuurlijk vervelend is als je nog geen positieve test hebt

@ Salapio: kan je bandenpijn zo snel voelen?

@CynthiaB: hoop dat je alsnog positief mag testen, of dat je anders snel ongi wordt, zodat je cyclus zich kan herstellen.

Lieve groetjes
    Twins

16. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden, ik wil niemand z'n hoop de kop indrukken. Maar vorige maand had ik ook steekjes in m'n onderbuik, ik was met vlagen misselijk en ik blééf plassen. Joehoe! Zwanger dacht ik. Ik dacht het niet alleen, ik wist het zeker. Tot, keurig op m'n NOD ik ongie werd. Balen, balen. Maar de steken bleven, het plassen bleef, de misselijkheid bleef... Toch maar even naar een dokter gegaan. Wat bleek... blaasontsteking! Ik voelde me zo'n dommerd...

17. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Oh floddertje wat balen voor je joh, zeker als je echt denk dat je zwanger bent! Is je blaasontsteking nu over?
    Ik had het vorige cyclus voor het eerst en dacht ook dat het wel eens kon betekenen dat ik zwanger was maar werd ook gewoon ongi. Nu heb ik het weer en hecht ik er toch minder waarde aan, het zal iets zijn wat ik gewoon heb tussen m'n ei en NOD... En het feit dat ik het de eerste maanden na het stoppen met de pil niet heb gehad zal zijn omdat ik aan het ontpillen was... Tenminste daar ga ik van uit....

18. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    jaja, is idd zo. Denk dat het heel normaal is de eerste maand dat je ervoor gaat... maar je leert snel moet ik zeggen ;) Ik blijf natuurlijk ook hopen, maar probeer het meer van me af te zetten en er rekening mee te houden dat het idd wel eens 'gewoon' zou kunnen zijn of een heel andere oorzaak heeft.

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0

Deel Deze Pagina