Hallo!!! Ik ben 15 weken zwanger en was gisteren avond met mijn vriend naar het hartje aan het luisteren en tot onze verbazing hoorde we duidelijk 2 hartjes en ik weet heel zeker dat er niet 1 van mij bij was. Nu heb ik al duidelijke echo's gehad en ze heeft goed gekeken en het was er maar 1. Vond dit zo vreemd... Denken jullie dat dit kan? Zouden het er toch 2 kunnen zijn of is er een andere oorzaak?
je kan soms ook het hartje op verschillende plaatsen horen kloppen... is e soort echo dan...weet niet of de plaatsen erg veel uit elkaar lagen?
Nee ik hoorde ze op dezelfde plek had de dopler op mijn buik en hoorde 2 hartjes bijna tegelijk kloppen
Ik heb met 13 weken de laatste echo gehad, lijkt me niet dat ze dat over het hoofd hebben gezien toch?
Op die termijn meestal is het wel redelijk goed zichtbaar of het er 1 of 2 zijn. Overigens denk ik ook de navelstreng. De VK heeft het bij mij wel eens laten horen, klinkt wat doffer dan de hartslag van het kind overigens.
Ben het met Strijkkraal eens. Met 13 weken lijkt het mij heeeeel sterk dat ze een kindje niet hebben gezien. Denk dat je de navelstreng hebt gehoord, vooral ook omdat het op dezelfde plek was. Lijkt me sterkt dat (als er 2 zijn) de baby's "op elkaar liggen" en dan ook nog echt in dezelfde positie.
Dan zal het dat wel zijn Toch ben ik stiekem benieuwd naar 6 januari Zal het volgende keer aan de vk vragen Bedankt dames!!