Ik hoorde 2 hartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!!!

Ik ben 15 weken zwanger en was gisteren avond met mijn vriend naar het hartje aan het luisteren en tot onze verbazing hoorde we duidelijk 2 hartjes en ik weet heel zeker dat er niet 1 van mij bij was. Nu heb ik al duidelijke echo's gehad en ze heeft goed gekeken en het was er maar 1.

Vond dit zo vreemd...

Denken jullie dat dit kan? Zouden het er toch 2 kunnen zijn of is er een andere oorzaak?

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Je kan ook de navelstreng horen kloppen

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hoor je dat net zo duidelijk als het hartje dan?

4. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    je kan soms ook het hartje op verschillende plaatsen horen kloppen... is e soort echo dan...weet niet of de plaatsen erg veel uit elkaar lagen?

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Nee ik hoorde ze op dezelfde plek:( had de dopler op mijn buik en hoorde 2 hartjes bijna tegelijk kloppen

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb met 13 weken de laatste echo gehad, lijkt me niet dat ze dat over het hoofd hebben gezien toch?

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Of heeft iemand daar wel eens van gehoord?

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Op die termijn meestal is het wel redelijk goed zichtbaar of het er 1 of 2 zijn.

Overigens denk ik ook de navelstreng. De VK heeft het bij mij wel eens laten horen, klinkt wat doffer dan de hartslag van het kind overigens.

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ben het met Strijkkraal eens. Met 13 weken lijkt het mij heeeeel sterk dat ze een kindje niet hebben gezien. Denk dat je de navelstreng hebt gehoord, vooral ook omdat het op dezelfde plek was. Lijkt me sterkt dat (als er 2 zijn) de baby's "op elkaar liggen" en dan ook nog echt in dezelfde positie.

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dan zal het dat wel zijn :D Toch ben ik stiekem benieuwd naar 6 januari :)

Zal het volgende keer aan de vk vragen

Bedankt dames!!

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Is dat niet de terug slag van het hart , je hoort toch altijd 2 slagen.. Rust en dan weer 2 slagen ?

Deel Deze Pagina