Hi dames, Mijn kindje zit ontzettend laag en daarom kan ik soms een soort van menstruatiepijn voelen. Alleen het is sinds vandaag wel erg regelmatig.. zouden dit oefenweeën kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben vorig jaar geopereerd aan mijn baarmoedermond en de kans bestaat dat ik een vroeggeboorte krijg.. De vk gaat donderdag even kijke. Dmv een inwendige echo. Maar als ik dit morgen nog zo voel bel ik ze meteen maar even. Ik moet nog dik 9 weken en dit gevoel maakt me best wel angstig...
Heb je er ook harde buiken bij? Als je er toch al op gecontroleerd wordt is het misschien verstandig eerder te bellen, het is volkomen logisch en goed dat je er zo alert op bent. Misschien nu al een telefoontje wagen? Dat je in ieder geval iemand even spreekt, vind ik altijd fijn. Succes.
Nou mijn buik is niet heel erg hard...wel een beetje. . Maar het is meer een soort van gespannen gevoel. Ik wil nu niet direct bellen... maar als het erger wordt ga ik dat wel doen! Ik vind het wel een beetje eng... Voel het kindje trouwens nog steeds goed bewegen..