Dames, wie van jullie heeft de Belly Bandit aangehad na haar bevalling? Gingen jullie buik echt snel weer terug op de plaats? Natuurlijk is buikoefeningen nog altijd het beste, maar zo een band schijnt de buik echt sneller te herstellen in haar oorspronkelijke vorm. Dus ervaringsdeskundigen, melden aub. Je telt toch minstens 60 euro voor zo een band, dus wil wel weten of het ook effectief is
Je mag de eerste 6-8 weken geeneens buikspieroefeningen doen dus dat is zoiezo geen vergelijk.. Hierbij de eerste niets en bij de tweede wel gehad (vanwege erge diastase) en merkte wel verschil.. Dit was 1 dag voor en 3 dagen na de bevalling, bij de eerste zag het er erger uit maar was mn buik ook groter dus lastig vergelijken, wel heb ik nog wel moeten werken aan mijn diastase met oefeningen erna toen ik akkoord kreeg van de fysio om dat weer te mogen doen. Ik ga hem deze keer weer gebruiken (heb er twee) sluitlaken voor de eerste week en daarna de belly bandits
Ik ga m gebruiken maar dan meer voor mij bekkeninstabiliteit, een slappe buik hoort er nou eenmaal bij maargoed dat is mijn mening
Heb bellybandit gebruikt. Vond t erg prettig en hij gaat hier al twee jaar de familie rond Vond t heel fijn dat er iets straks om mijn buik heen zat aangezien het anders voelde alsof mijn ingewanden alle kanten op gingen. Buik was binnen 3 maand weer helemaal plat. Maar of t aan de bellybandit heeft gelegen weet ik niet, wil ik wel graag geloven.
Daar is het ook niet echt voor het is om je diastaae te verminderen, dus buikspieren helpen recht tehen elkaar weer aan te gaan en verder kan het een onprettig gevoel zijn als je organen nig wat rollen van binnen de eerste paar dagen omdat ze nog teveel ruimte hebben, dit kan ook pijn doen bij sommige.
Voor bi kan je beter een echte band halen die om jr bekken heen Gaat de bandit ispuur voor je buik en doet niets voor je bekken...