Beste dames, Ik heb 18 dec 2013 mijn spiraal laten verwijderen. De 20ste werd ik ongesteld ( 4dagen ). Normaal gesproken had ik dan 3jan de eisprong, en zou rond vandaag de innesteling plaats vinden. Nu merkte ik dat ik wat bloed ben verloren rose achtig vandaag, zou dat de innesteling kunnen zijn? Hopelijk kunnen jullie mij wat meer vertellen. Heb een paar dagen een opgezwollen buik gehad, misselijk, lage rugpijn... Wanneer kun je een bloedtest laten doen?
Zou een vroege innesteling kunnen zijn (duurt meestal 7 dagen). Zou erg snel zijn na verwijderen spiraal maar het kan wel.
Ik heb na het verwijderen van de spiraal een normale ongesteldheid gehad van 4 dagen. Hoezo is dat snel dan?
Je hoort vaker dat het zwanger worden na het verwijderen van een spiraaltje eventjes duurt (niet meteen de eerste poging lukt vanwege irritatie baarmoeder ofzoiets). Zou wel een heel goed teken zijn als het nu al gelukt is; sterk lijf, snel hersteld na spiraal
Heb het spiraal 9 maanden gehad. Bij mijn dochter toen in April de spiraal eruit laten halen en in juli testen ik positief...
Dat is zeker snel Ik denk dat het echt wel kan hoor. Hoop je erop, of komt het nog niet helemaal uit?
Ik ben eens benieuwd hihi, het zou wel heel erg leuk zijn! En dan weet ik ook dat we geen zon vakantie kunnen boeken haha
Wat grappig, we lopen een heel eind gelijk op... 18 dec Mirena laten verwijderen, 21e ongesteld. Nu ook veel vage klachten, waaronder (vooral vandaag) veel pijn in mijn onderbuik (steken/krampen), ook steken rondom de navel tussendoor en al dagen hoofdpijn en rommelende darmen.
Meen je niet! Behalve de hoofdpijn klinkt het me heel bekend in de oren! Ik heb in de avond dat ik met vlagen misselijk wordt, heb jij dat ook? Wanneer ga jij testen?
Ben tot nu toe nog helemaal niet misselijk geweest, wel wat duizelig (ook niet echt, maar beetje een licht gevoel?). Ik heb al getest, slaat echt nergens op, want die was natuurlijk hartstikke wit. Volgens mij moet ik nog 6 dagen wachten voor ik op zijn vroegst mag gaan testen (14e, geloof ik).
Weet je zeker dat je eisprong geweest is? Soms verlies je ook wat bloed tijdens een eisprong en krijg je die vage klachten. Had je een spiraal met of zonder hormonen?
Hahaha ik heb ook al getest Ik schrok me kapot toen ik bloed zag daarstraks. Ongesteldheid kan ik me nauwelijks voorstellen omdat ik altijd hele erge buikkrampen krijg. Nu maar 6 dagen in spanning afwachten...
Ik had een mirena spiraaltje. had die vage klachten wel rond de eisprong en nu sinds 2 dagen eigenlijk geen klachten meer.. alleen nu dan wat bloedverlies
Het zou kunnen! Ik heb op mijn vermoedelijke innestel dag ook roze bloedverlies gehad en sindsdien slijmverlies, veel pukkels, vaag drukkend gevoel in de buik en al 3 dagen zo nu en dan een vlaag misselijkheid. Maar tot nu toe test ik omo wit en over 2 dagen is al mijn NOD.
Het zou natuurlijk kunnen dat je een innesteling hebt gehad! Hoop het voor je ben je echt een geluksvogel.. 1e ronde raak! Het kan ook zo zijn dat je hormonen een beetje door de war zijn omdat je spiraal eruit is.. Die hormonen zijn niet meteen uit je lichaam. Misschien net zoiets als mensen met de pil eerst moeten ontpillen en daar hele vreemde klachten bij krijgen. Ik had de 1e maand na het stoppen met de pil een enorme opgeblazen buik en ik was misselijk.. Hoopte er toen niet echt op, omdat het niet de 1e keer was dat ik stopte met de pil, wist wel dat mijn lichaam mij heeeel erg voor de gek kan houden Misschien is dit ook zoiets bij jou? Zou kunnen.. Maaaar.. we hopen natuurlijk op het positieve! Zal voor je duimen meis.
Had je toen veel bloedverlies? Ik begin me langzaam wel zorgen te maken aangezien het naar mijn gevoel best veel is! ... Is het niet zo dan gaan we voor een 2de ronde.
Maar bloed je heftig? als een menstruatie of een beginnende menstruatie? Edit: ow zag al dat je voor jou mening best veel bloede. Misschien ben je dan eerder ongesteld geworden?
Ja het was best veel in 1 keer. Weet totaal niet wat ze bedoelen met innestelingsbloed, heb zoveel verschillende dingen gelezen.. Denk dat ik het maar gewoon moet afwachten..