Wat is het nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LelieS, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LelieS

LelieS Nieuw lid

8 jan 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me net aangemeld om even van me af te schrijven en jullie iedeeen te vragen.

Gister/eergister was mijn NOD. En ik wil vrijdagochtend weer gaan testen.

Op 7 december begon mijn vorige menstruatie. Net als 'altijd' had ik de 2 dagen er voor al bruine afscheiding. Mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen. Mn ovulatie op dag 16 of 17.

Op 25 december hebben we onbeschermde sex gehad. Een zwangerschap ligt nu nl. niet helemaal in de planning.

Afgelopen zondag heb ik negatief getest.
    Zondag avond had ik wat roze.slijm na sex. Ik denk door een contactbloedinkje.
    Gister ochtend en vanochtend een minime hoeveelheid bruin slijm. Vanmiddag helderder slijm met n bloedspoortje.

Sorry voor alle details maar hoe schatten jullie de kans dat ik toch zwanger ben? Ik wil echt niet eerder dan vrijdagochtend weer testen.

Ik word maf van deze onzekerheid.

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Ik zou deze plaatsen bij zwanger worden, je zou al een zwangerschapstest kunnen doen, als je volgens je cyclus rond de 23/24ste je eisprong hebt gehad zou het natuurlijk kunnen. Dan zou je nu op 15dpo zitten ongeveer en kun je al testen..

3. LelieS

LelieS Nieuw lid

8 jan 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dan zou ik zondag toch ook al wat gezien moeten hebben op de test?
    Ik heb de kruitvattest btw.

Kunnen de mods mn topic verplaatsen?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoeft niet perse zondag hoor, ik zou vanaf vandaag nog eens proberen te testen.

Deel Deze Pagina