Lage bloeddruk vraagje....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ddp, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddp

    Ddp Niet meer actief

    Hallo,

    Even een vraagje....
    Sinds een weekje over 2 ben ik extreem moe. Ik slaap 's nachts heel slecht dus dat helpt daar ook niet aan mee.
    Daar komt bij dat ik helemaal mezelf niet meer ben. Ik kan de hele dag door wel janken.

    Nu is voor een tijdje geleden mn HB geprikt en die was toen te laag, dus heb ik staaltabletjes gekregen. De laatste keer bij de verloskundige heeft ze het ook weer nagekeken en toen was het weer prima, 7,3! Dus daar kan de moeheid niet meer vandaan komen dacht ik.

    Maar mn bloeddruk word steeds lager, en dan met name mn onderdruk. Die schommelt verschrikkelijk. De onderdruk zit steeds tussen de 65 en de laatste keer zelfs 50.

    Is dat de reden dat ik zo vreselijk moe ben?

    Alvast bedankt voor de moeite!
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Zoe84,

    wat naar dat je zo moe bent. Het is ook wel een fase in de zwangerschao dat het lichaam veel energie gebruikt voor de groeispurt van het kindje. Je ijzer is inderdaad goed nu, maar ik zou als ik jou was wel iets van Gravitamon blijven slikken voor de extra vitamientjes. En de bloeddruk kan inderdaad een oorzaak zijn vor de moeheid. Zorg ervoor dat je na je werk of in ieder geval op tijd je rust neemt, maar ga niet alleen maar op bed liggen bij wijze van spreken. Want je lichaam moet wel een beetje in conditie blijven. Dus wissel het goed af. En eet gedurende de hele dag steeds kleine beetjes en drink genoeg. Meer kun je niet doen. Het gaat over een paar tijdje vast wel weer beter!

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina