Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Claudia86, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

    ff vraagje: ik heb denk ik zondag mn nod, maar nu heb ik vannacht en vandaag wat bruinige sliertjes tussen het 'gewone' slijm (sorry voor het vieze verhaal) kan dit ook van een innesteling zijn of is het nu deze maand mislukt? ik hoop dat iemand het weet, word er zo onzeker van.... :(
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    hoi surf,

    :( Kan je niet helpen net als jij 1e ronde, heb geen idee dus.
    Hoop iemand anders wel.

    Groetjes Bambi
     
  3. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    linda; ik heb precies hetzelfde. Heb vandaag mijn NOD, maar afgelopen vrijdag al ongi geworden. Alleen in de ochtend en alleen roze en bruin. Zaterdag hetzelfde, en zondag juist in de avond alleen bruin. Vandaag alleen bruin. heb wel mijn banner al veranderd, omdat mijn temp gezakt is, en de test negatief was. Krijg gelijk weer hoop van jouw verhaal.
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    het lijkt erop dat het hier helemaal gestopt is, maar heb sinds gisteravond last van mijn onderrug..en spierpijn in mijn linkerbil :)
    ow en mijn rechter tepel is gewoon groter als mijn linkertepel, vaag he

    hoe staat het met de rest van de dames hier? verandering in de zaak of ook niks meer te zien en nu maar aan t afwachten?
     
  5. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    Bij mij is t ook gestopt sinds gisteravond! heb nergens last van! Wel doodmoe van een stukje fietsen maarja kan ook gewoon de conditie zijn!
     
  6. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    oja vanochtend getempt en was 36,2... laag dus ben bang dat ik nie zwanger ben! of mag je een dipje hebben in je temp?
     
  7. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    geen idee...temperatuur opnemen doe ik zelf niet
     
  8. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    En gister werd ik gemasseerd, merkte dat ik weinig kon hebben ten opzichte van me onderbuik! leek wel of ik iets 'voelde' zitten aan de rechterkant....ik lag nl op mn buik!
    Als er maar iets harder gedouwd werd voelde het onprettig... maarja we wachten rustig af!:p jij klachten? haha zie dat we even ver zijn in cyclus!geinig
     
  9. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Heb niet echt klachten behalve mijn onderrug en die spierpijn aan mijn kont
    Verder alleen af en toe wat duizelig .....en steekjes/ krampen net boven mijn schaambeen

    idd maar "rustig" afwachten :D
     

Deel Deze Pagina