Testen met of zonder partner

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joma87, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Zoals het onderwerp al aangeeft, testen jullie met je partner erbij of als hij niet thuis is.
    Mijn man wil namelijk nog wachten met testen, maar ik wil ihet gewoon weten. Zit nu dus echt in dubio!

2. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de eerste test alleen gedaan. Wouden het allebei graag weten maar mijn vriend was aan het werk en hij vond het goed als ik een test zou doen. Is maar net hoe jullie daar zelf instaan :)!

Succes met testen, spannend!

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Ik testte liever alleen. Vond mijn teleurstelling al moeilijk genoeg om mee om te gaan dat ik de zijne er dan niet nog bij wou hebben.
    Hebben dat zo ook samen besproken, maar wel met de afspraak dat ik het hem onmiddellijk zou vertellen als het zover was.

4. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Wij deden altijd samen testen. Ik hield de test in de urine en gaf hem dan aan mijn verloofde zodat hij kon aflezen. Dit hebben we alle maanden zo gedaan.

Ik heb soms ook voor NOD getest. Als ik me niet kon houden spraken we een dag af wanneer we zouden testen.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij beide had mijn man een avonddienst en wilde ik eigenlijk wachten tot de volgende ochtend.. Maar ik wist in de middag zeker dat ik zwanger was en ben ik beide keren in de stromende regen naar de KV gegaan voor een test en heb ik alleen getest :D

6. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

hier gaat vl erg vroeg weg smorgens dus ik test zonder
    mocht het ooit raak zijn dan haal ik wel i love papa sokjes ofzo dan snapt hij het beter dan die 2 streepjes

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik test altijd zonder mijn man. Ik verwacht toch altijd één streepje.

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij hebben altijd samen getest.
    1x heb ik het alleen gedaan en ondanks het negatief was vond mijn man dat niet leuk dat hij er niet bij was

Deel Deze Pagina