Oh ik ben best beetje in de stress!! Het is beetje omgekeerd van de meeste topics hier ("please zeg me dat ik NIET zwanger ben" ipv, "zou ik zwanger zijn" haha)... 4 maanden terug is ons kindje geboren. Na de bevalling condooms omdat ik bv geef. Pil lig inmiddels al klaar, maar ben daarna niet meer ongesteld geworden.Toen de condooms op waren zijn we wat laks geworden en hebben we paar keer onveilig gedaan (wel voor het zingen de kerk uit). Best dom, I know. 2 weken terug ook.. (paar) dag(en) erna van dat rekbaar slijm zoals ik herken van vorige keer rond ovulatie. Een aantal dagen erna ineens enorme pijn aan mijn rug/zijkant (was vorige week zondag), eerst dacht ik dat ik ongesteld moest worden, maar zat de pijn aan 1 kant en was dus precies zelfde als vorig jaar bij de innesteling... nu ben ik dus als de dood dat ik weer zwanger ben. Sorry maar moet er eigenlijk nog even niet aan denken, 2 kleintjes met 13 maanden verschil... Heb vanmorgen getest, negatief. Omdat ik na bevalling maar 1x ongesteld geweest ben, weet ik niet hoe cyclus is Kort samengevat: Dag: 1t/m4 ongesteld 21 intiem (wel vaker, maar die heb ik niet onthouden) 22, 23 of 24 ovulatie? 29 steken in zij/rugpijn, zelfde gevoel als innesteling vorige keer 36 negatieve test alsjeblieft zeg me dat ik het me verbeeld, pff
2 weken terug rekbaar slijm wat een paar dagen vooraf gaat aan een eisprong. Je schrijft ook dat je een paar dagen na dat slijm felle steken had aan een kant. Dat moet dus je eisprong geweest zijn en geen innesteling. Overigens voel je een innesteling vaker niet dan wel, ookal heb je hem bij je eerste wel gevoeld. Bij Aiden had ik de innesteling wel gevoeld en bij Finley niks noppes nada. Gezien je negatieve test en het voor het zingen de kerk uitgaan denk ik dan ook datje niet zwanger bent. En mocht je dat ook nog niet willen zijn, dan voortaan maar weer netjes safe doen Overigens kan het bij het geven van BV lang duren voordat je weer een cyclus krijgt. Aiden heb ik 8 maanden gevoed en een maand na het stoppen werd ik voor het eerst weer ongesteld. Finley heb ik 10 maanden gevoed en ook bij hem werd ik een maand na het stoppen pas weer ongesteld. Daarbij komt ook nog eens dat ik beide heren de laatste maanden niet eens meer volledig BV had gegeven.
I know, was beetje onvoorzichtig. Inmiddels zijn de condooms weer in huis hoor. Ik wacht maar rustig menstruatie af en tot die tijd voor de zekerheid af en toe een testje..