Als ik het goed begrijp, is het zo dat hoe licht het streepje ook is, als er éé is ben je zwanger want anders kan er niets verkleuren, klopt dat? [-o<
ze zeggen een streepje is een streepje, ik zit met hetzelfde probleem...helaas daarna nog 2 keer negatief getest....jij succes! heb je symptomen?
Ja een streep is een streep, maar ligt er ook wel aan welke test je hebt gebruikt. Weet niet wanneer je nod is/was want dan zou de test hoe meer je overtijd word wel wat donkerder moeten worden als je een nieuwe doet.
ik weet het ook niet goed, ik heb nog geen gehad sinds mijn bevalling in juni dus nod? geen idee van. ik heb donderdag nog een test gedaan die negatief was. morgenvroeg ga ik naar de huisarts voor bloed te laten nemen, dan weet ik het 100% zeker tegen 's avonds. pffft, spannend hoor!
jaja, snel hé! maar dat is wel de bedoeling neen, ik heb dinsdag en donderdag een test gedaan maar die was negatief. en nu vanmorgen een test gedaan met een licht streepje. maar ik heb geen testen meer liggen dus wachten tot morgen! ik ga er nog niet té veel op hopen maar stilletjes toch ...
snel is het zeker wel, het kan niet sneller ik had natuurlijk eerst eens navraag gedaan bij de gynecoloog en die zag er geen probleem in. volgens hem is het best als er 1jaar tussen 2 bevallingen in zijn maar ja, als dit 10 of 11 maand later is zou het geen problemen opleveren. Ik heb ook helemaal geen zin om nu alles terug op zijn plaats te werken (was 28kg bijgekomen, moet nu nog 13 af) en dan weer op te zwellen [-X Dan liever 2 kindjes snel achter elkaar, lijkt me geweldig Maar ja, eerst nog afwachten of het wel degelijk in orde is. Morgenvroeg naar de dokter .... ik zal zeker iets laten weten!
Maar als ik goed begrijp is jouw kindje 2 maanden oud pas En dan denk je nu alweer aan een 2de! En ik heb in mijn opleiding dat je lichaam eerst jaar moet bij komen voor dat je weer opnieuw zwanger kan raken, vanwegen hormonen je baarmoeder moet hersellen! Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar lijkt me ook erg zwaar 2 baby's in huis!
ik ben ook best nieuwsgierig maar heb precies een idee dat het wel allemaal niets zal zijn ... daarnet bloed gaan laten nemen, straks vanaf 20.30u mag ik bellen voor het resultaat. we zullen wel zien :-k