onsmakelijke vraag, wie weet dit??!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

het is nogal een onsmakelijke vraag,maar hoop toch dat iemand me kan helpen.
    normaal als vriend en ik sex hebben gehad looot het sperma er na die tijd zo weer uit, gister sex gehad maar het lekt er helemaal niet uit,zelfs vandaag ook niet.
    nu vroeg ik me af hoe dit kan? en of dit iers te maken heeft met de vruchtbare periode?

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Klinkt meer alsof er gewoon niet veel uit te lopen viel?
    Wij hebben dat nog nooit gehad in ieder geval...

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ja wie weet had ie deze keer niet zo veel zaad..
    Anders loopt het er altijd naar verloop van tijd wel weer uit..

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Tja, het loopt er bij mij ook altijd wel uit, hetzelfde moment of de volgende ochtend (wanneer ik per ongeluk in slaap val)
    Behalve wanneer we beetje veel seks hebben gehad en hij dus op een gegeven moment niet meer zoveel produceert ;)

5. GekkeSaskia

19 aug 2014
    21
    0
    0
    Duitsland
    Ik sluit me aan bij de rest, als je een tweede ronde inlast later op de dag (of hij is stiekem met zichzelf aan de slag gegaan), komt er gewoon minder uit.

6. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Ik heb dit sowieso wel hoor, ook toen ik nog aan de pil was. De ene keer is het heel veel en soms bijna niets. Misschien heb je dat ook al eerder gehad maar nooit zo opgelet?

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Of misschien deed hij alsof hij klaar kwam..?
    Nee lijkt me niet maar ik denk als jullie het gezien de vruchtbare periode is, vaker hebben gedaan, dat er gewoon niet zoveel uit kwam deze keer.

8. eline2014

eline2014 Niet meer actief

we hebben die dag maar 1 keer sex gehad en hij is niet met zichzelf bezig geweest ervoor,dus daar kan het niet aan liggen..
    en nee,dit heb ik eerder nog nooit meegemaakt.
    heb sinds vandaag ook gevoelige borsten en steeds wat buikpijn, maar dit kan toch niet zo vroeg al de eisprong zijn?

9. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Eline, beetje onsmakelijk antwoord terug van mij, sorry alvast :D Naast de mogelijkheid die de meesten noemen (minder sperma)... zou het kunnen dat alles beter van binnen is blijven plakken? :D Kan toch?

10. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    ik sluit me aan bij voorgaande...heb ik ook tijdens vruchtbare periodes gehad dan blijft het er wat langer inzitten zeg maar komt het na de tweede dag er pas uit.......

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Het kan hoor,dat er de ene keer meer komt als de andere keer, en dat er de ene ker wel wat terug loopt en de andere keer minder of niets, zou me er in elk geval geen zorgen om maken,

en je zit op dag 10, zou heel goed je ei kunnen zijn hoor, niet iedereen heeft ei op dag 14, sommige op dag 8 en sommige op dag 24. dat verschilt.

Alleen aan je banner te zien heb je je ei altijd op dag 22 van ej cyclus.

Ik zou anders even ovutesten gaan gebruiken

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier ook rond mijn eisprong ineens dat 't er niet uit liep. En nu ruim 33 weken onderweg! 't Zegt niets natuurlijk, maar ik duim in ieder geval voor je!

Deel Deze Pagina