Ik voel het eitje altijd en meestal is het een week na je laatste menstruatie dag, wel doen! Veel succes Ritje
Ga ik net plassen, heb ik een beetje bruin bloed/afscheiding erbij... Je kan het niet veel noemen hoor, maar het zit er wel.. Wat kan dit zijn meiden? :
Richa ik hoop dat het niet teveel word, duim voor je misschien weten de andere het beter, Suzy kanp om na drie maand zwanger te zijn, god ik hoop het ook, geeft een mesn dan weer moed he, ik wens je een hele mooi zwangerschap toe, Liefs Ritje
k zit nu op dag 20 van me cyclus en heb sinds enkele dagen ook ongi krampen maar moet nog 8 dagen wachten voor k kan testen. Erg spannend en vooral omdat k dat anders nooit heb. Dus heb een klein beetje hoop dat het deze maand raak is .... dat wachten is echt erg he meiden ... pffff Groetjes, Laura
wel ik hoop voor jullie goed nieuws, we konden het niet laten, hebben getest al is het 2 dagen te vroeg, negatief, al is er nog kans het voelt een beetje teleurstellend aan, al moeten we nog wachten wisten dat het negatief kon zijn door te vroeg maar je hoopt he, ach misschien even uit het hoofdje zetten, maar hoe doe je dat als je er zo naar verlangt.... Ga me straks even in zijn armen nestelen warm tegen hem aan, heb het nu even nodig, hoop dat het weer geen drie jaar duurt, die tijd hebben we echter niet meer... Dan nog maar een ronde proberen zekers..... Liefs Ritje