Innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LizzyLynn, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Hoii!

10 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb 10 dagen ovulatietesten gebruikt, maar helaas niet mijn ei kunnen ontdekken. Elke dag had ik wel een streepje. De ene dag vaag de andere dag duidelijker:(. Ik heb toen maar besloten om ze weg te leggen.

We hebben wel redelijk vaak geklust (zonder de testen erbij te gebruiken). Dit is ronde 4 en ik heb een cyclus tussen de 27 en 29 dagen. Nu had ik gisteren 1x een klein mini beetje bruine afscheiding (bij het afvegen). Gisteravond geklust en na de sex toen ik naar het toilet ging verloor ik 2 druppels helder bloed.. Kan dit een innesteling zijn geweest en dat het dus puur toeval is dat we toevallig die avond sex hebben gehad en ik naar het toilet ging:(?? Ik heb nog nooit na de sex 2 druppels helder bloed verloren.... Wat denken jullie zou het kunnen:(:(

Spannend!!!

Groetjes,
    LizzyLynn

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik zou eerder denken dat je door een goede doorbloeding van de vaginawand/bmmond na het vrijen wat bloed verloor. En dat kan komen door een zwangerschap. Als je veertien dagen na 10 okt je ei hebt gehad, wat bij een gemiddelde 28 dagen cyclus goed kan, zou je nu dus een week zwanger kunnen zijn en kan de innesteling net gebeurd zijn. Kan...
    Helaas weet je het pas als je over tijd bent en een positieve test hebt..:)

3. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, het zou kunnen, maar het kan ook een gesprongen adertje zijn of van seks een paar dagen geleden.

Ik heb beide keren helemaal niets gemerkt van een innesteling. Iedereen praat er altijd over als of je een bloeding dan moet hebben, maar volgens mij is dat maar bij 20% van de dames het geval!

succes met wachten!

Deel Deze Pagina