innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 7 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik had even een vraagje, ik had vandaag een beetje lichtroze bloedverlies, heel weinig. zou dit de innesteling kunnen zijn? Mijn :evil: zijn begonnen op 24 september tot 30 september en vandaag, 7 oktober heb ik dan een beetje lichtroze bloedverlies!! heel soms steken mijn borsten een beetje! het kan ook niets zijn,he, maar is het mogelijk?
    We hopen vurig van wel, net zoals alle anderen die zwanger willen worden hier,he :oops: :)

    Vele groetjes
    Bianca
    XxXx
     
  2. Niet meer actief

    Dus als ik het goed begrijp ben je ongesteld geweest van 24/9 tot 30/9. En op 7/10 heb je roze bloedverlies gehad? Mag ik vragen wat je cyclus is? Vraag me af of het niet te vroeg is voor een innestelingsbloeding? Maar je weet het maar nooit, ik hoop het in ieder geval voor je! :D
     
  3. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    mijn cyclus is meestal tussen de 25 en de 28 dagen. Wat zou het anders kunnen zijn?
     
  4. Niet meer actief

    Ja dat vraag ik me ook af, ik denk dat het best een innestelingsbloeding kan zijn hoor... vraag het anders ff aan je huisarts hij/zij weet het vast wel... :D

    Hou ons in ieder geval op de hoogte oke? :D
     
  5. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    zal ik zeker doen!! ik ga gewoon rustig afwachten, ik ga gewoon voorzichtig zijn in verband met eten en drinken en dergelijke!! je weet maar nooit dat het nu echt zo zou zijn,he! hoop doet leven!! ik ga gewoon mijn foliumzuur blijven innemen en relaxen! en veel klussen natuurlijk,he :oops: :) wat we deze periode ook eigenlijk al veel gedaan hebben dus mss heeft dat ook goed geholpen! normaal doen we het zoveel niet, zal wel aan de sfeer liggen zeker?! :) :oops: hihi, dit is eigenlijk een hele spannende periode,he, in een koppels leven?
    Groetjes en bedankt voor je reactie
    Bianca
     
  6. Niet meer actief

    Hoop doet inderdaad leven....:) Doe lekker rustig aan meid het komt vast wel in orde. En ik hoop voor je dat je binnenkort positief test...duimennnnnnnn:)
     
  7. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt en het is inderdaad zoals je zgt gewoon rustig afwachten, het zal wel eens lukken!bedankt voor je steun
    Greetz
     
  8. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb vandaag ook nog wat bloedverlies, niet zo hevig als bij m'n :evil: , kan dat nog steeds van een innesteling zijn? het is een beetje donkerder rood het bloed en met een héél klein beetje stolseltjes in (sorry voor de lugubere omschrijving maar kan het niet anders verwoorden!! :oops: ). Ik ben een beetje bang omdat ik al een vruchtje verloren heb en dan had ik ook bloedingen maar dat duurde langer en was donkerder!

    Vele groetjes
    Bianca
    XxXx
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zou dit niet een beetje vroeg zijn voor innestelling? Volgens m'n berekening heb je nu pas je ei of heb ik het nu zo mis?! En als er in innestelling zou zijn zou je die dan niet pas volgende week hebben?
     
  10. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    heb je eigenlijk altijd last van bloedverlies bij een innesteling?
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor niek, niet altijd.
     
  12. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    dus ik heb nog hoop...binnenkort dus maar even testen ;)
     
  13. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik dacht dat ook, dat ik pas volgende week mijn innesteling zou hebben maar 't is toch wel raar dat ik nu zo bloedverlies heb,he? Mijn buik is ook krampachtig,... Ach we zullen wel zien,he!
    Toch bedankt
    Groetjes
    Bianca
     
  14. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Succes ermee, dat wachten is maar niks he? Liefs
     
  15. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    dat wachten is het lastigste van allemaal,he! ik vind't toch raar die bloeding! nu is ze gedaan maar ik heb toch soms nog wat buikpijn, krampen! Mijn cyclus is af en toe onregelmatig, dus dan zou het wel kunnen,he!
    We zullen wel zien,he!
    Vele groetjes

    Bianca
     
  16. Niet meer actief

    Houd ons in ieder geval op de hoogte, ben reuze benieuwd ik hoop op goed nieuws meid:)
     

Deel Deze Pagina