Hallo allemaal, Heb een beetje een domme vraag maar ben ietwat in de war. Ik slik de pil. Af en toe slik ik deze door. Nu ben ik paar weken terug ongesteld geweest al was dit een rare ongesteldheid. In m'n stopweek werd ik direct ongesteld maar het was ook heel licht en met 2 dagen voorbij. Nu ben ik dus weer in m'n stopweek beland maar ik word niet ongesteld.. Normaal na het stoppen binnen 2-3 dagen. Nu dus niets en heb al tijd last van buikpijn, rugpijn, enz enz. Alles wat bij zwanger zijn kan horen maar dus ook bij ongesteld worden. Maargoed m'n ongesteldheid zet dus niet door. Gister heb ik een test gedaan omdat ik al dagen hondsberoerd ben maar die was negatief. Test ik te vroeg? Wanneer is de beste periode om te testen? Er van uitgaande dat ik zo'n 4 weken geleden nog ongesteld ben geweest. Groetjes Angel
Eigenlijk zou je kunnen testen wanneer je menstruatie uit blijft. Maar door de pil heen zwanger worden weet ik het eigenlijk niet. Ik zou over een dag of 2 nog eens testen. Maar ik heb ook wel eens een menstruatie overgeslagen toen ik nog aan de pil was. Ik schrok me ook rot hoor. Uiteindelijk is het die maand erop weer goed gekomen. Als je twijfelt kan je ook maandag de huisarts bellen als je dan nog steeds negatief test. Kan zijn dat je zwanger bent geworden maar nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt voor een positieve test. Je kan dan beter even bloed laten prikken en de uitslag afwachten voordat je weer verder gaat met de pil.
Hm ja dat is de vraag een beetje..wanneer kan ik testen. Als ik geen pil slik snap ik dat je test als je menstruatie uitblijft maar omdat ik hem geslikt heb weet ik het niet. Ga sowieso als ik maandag nog niet ongesteld ben even naar de huisarts want ik heb nog nooit een menstruatie overgeslagen. Ja, toen ik zwanger was van m'n dochtertje dus dan zal t toch een reden hebben
wacht nog een weekje zou ik zeggen. misschien door t doorslikken dat t even in de war is. kan gebeuren.