innesteling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mdlm, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo vk :)

kun je na je innesteling al vage zwangerschapsklachten hebben?

Greetzzzz mdlm!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

dat kan heel goed. Na de innesteling neemt het hcg snel toe en dat kan al voor wat zwangerschapssymptomen zorgen. Zo kan je al last hebben van gevoelige borsten en al een beetje misselijk voelen. Ik hoop voor je dat een testje dit ook uitwijst over een aantal dagen. Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

3. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee dat kan dus echt ik dacht mezelf voor de gek te houden. Maar heb rechts bij mn liezen steekjes en steekjes en pijntjes in mijn tepels. Over 7 dagen kan ik testen. En had nog vraagje na mn 2de bevalling nu ruim 2 jaar geleden heb ik altijd veel slijmverlies. Nu is mij verteld dat het een innesteling kan beperken omdat het zaad dan sneller mee naar buiten komt. Klopt dit?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

nee hoor, dat is niet zo. Dat slijm heb je juist nodig om zwanger te raken. Het slijm zorgt ervoor dat de zaadjes de baarmoeder makkelijker kunnen bereiken. Succes!

Groetjes Monique

5. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meent u dat echt? Ik heb de hele maand door altijd veel last van slijm verlies he al twee jaar. Ik wilde er zelf al mee naar de dokter terwijl we nog meer twee maanden bezig zijn hoor. Maar toen ik dat hoorde werd ik onzeker. Want kan me goed voorstellen dat de sperma dan juist mee naar buiten komt. Vooral na de sex is het slijm op zijn ergst en nog paar dagen erna.
    Ben er best onzeker over.

Liefs mdlm,

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Als het slijmverlies helder, veel en rekbaar is rond de eisprong helpt dit echt! Is het brokkelig wit, geel of groen, dan is er iets anders aan de hand, zoals een schimmelinfectie of een vaginale infectie. Dan is het raadzaam langs de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina