Inmiddels heb ik alweer mijn 4de blaasontsteking te pakken deze zwangerschap. Ben nu 3 dagen AB aan het slikken maar de klachten lijken niet minder te worden. Continu druk, harde buiken voor en na het plassen en zelfs een beetje slijm met bloed in mijn inleg kruisje ( verlies urine) Vl gebeld maar ik moet het aankijken zei ze ook de ha gebeld maar die is vrij alleen spoedgevallen dokterstelefoon. Ik heb geen koorts hoogste is 37.8 geweest maar voel me helemaal niet lekker! Kan dit kwaad voor mijn meisje en wanneer is het wel serieus voor de vl? Zullen misschien de pijn en mijn hormonen wel zijn maar voel me van het kastje naar het muurtje gestuurd. Lever om de 2 weken mijn urine in bij ha en vl kent ook mijn verleden qua onstekingen (ook zonder zw heb ik het snel)
Goedenavond, wat vervelend dat je niet lekker bent. Indien de klachten niet minder zijn geworden na 3 dagen AB, slaat deze AB niet aan en is het raadzaam om over te stappen op een andere AB. indien een blaasontsteking niet adequaat behandeld wordt, kan het uiteindelijk wel eindigen in een nierbekkenontsteking. Dus ik zou toch proberen de huisarts te bereiken via de huisartsenpost, zodat je overgezet kan worden op een ander AB. Succes en beterschap. Groetjes Monique