Ah jammer star! Had het zo gehoopt voor je. Ik zal het topic weer even opzoeken bij nieuws vanaf deze kant
Balen Star. Je lichaam kan soms flinke signalen geven die dan onterecht blijken te zijn. Zelfs tijdens pilgebruik, zonder überhaupt bezig te zijn met zwanger worden kreeg ik ineens signalen waarbij ik vraagtekens kreeg. Ik zal toch niet door de pil heen........toch maar testen....negatief. Einde pilstrip keurig de vroegtijdige spotting ;P en daarna onttrekkingsbloeding. Tot 2 maanden daarna telkens signaaltjes en gekmakende gedachten, mezelf echt een halt.toeroepen in gedachten Gek vrouwenlichaam hahaha. Hopelijk de volgende ronde wel geluk!
Dank jullie voor de lieve reacties! Het is inderdaad erg jammer maar met een frisse blik de nieuwe maand in. Komt helemaal goed, voor ons allemaal!
Dit is voor ons geen goed begin van de nieuwe week he? Haha. Jammer!! Ik denk dat ik ga tempen vanaf morgen ochtend. Ben zo benieuwd wanneer ik een eisprong heb ongeveer. Doe jij dit ook?
Klopt, we willen het veeeel te graag en elk dingetje gaan we op letten. Dan zeggen ze, proberen er niet zo mee bezig te zijn. Dan mag je mij vertellen hoe dat moet, haha. Iets wat je zo graag zou willen is toch elke maand weer een tegenslag. Ik ben nog maar 4 maandjes bezig hoor, maar toch! positief blijven denk ik
Hallo. Ik heb donderdag een positieve ovulatie test gehad. (Donker streepje) (Woensdag licht streepje) (beide dagen geklust ) Vanaf zondag wat gerommel onderin me buik.. kleine steekjes en lage rugpijn. Ik verloor ook witte afscheiding.. tot vandaag. Nu ging ik net naar de wc en bij het afvegen heel licht roze bloed verlies en een droge vagina.(van binnen wel nat) Herkent iemand dit of weet iemand wat dit is.?
Dit zou een innesteling kunnen zijn, je hoort vaker dat een aantal dagen na de eisprong je lichtjes kan bloeden. Het kon ook een ovulatie bloeding zijn maar omdat je eisprong een aantal dagen ervoor al was gok ik op het andere. Ik hoop het voor jou!!
Ja ik dacht ook innesteling.. maar droge vagina hoort daar volgens mij niet bij 🙈 Ik ga maar uit van een te vroege menstruatie.
Dat weet ik niet, bloed komt van binnen uit dus het zou kunnen hoor. Op de hoeveelste dag zit je nu van je cyclus?
Mijn menstruatie is heel wisselend.. kan van 30 dagen variëren tot 45 dagen.. ik was 28 juni ongesteld geworden en 1 week en 2 dagen ongesteld en woensdag 22 en donderdag 23 juli positieve ovulatie test (omdat ik wat voelde ben ik gaan testen) Dan zou je toch denken dat ik das 14 dagen later me menstruatie hebt. Misschien is me LF ook wel niet goed 🙈😟 Om gek van te worden dit 😏
Dat zou betekenen dat je op dag 24 van je cyclus een positieve ovulatietest had, (22 of 23 juli), dan was je eisprong 23 of 24 juli. Je zegt dat je afgelopen zondag iets voelde rommelen, misschien was je eisprong toch iets later. Dat zou zo berekend heel goed je eisprong dan geweest kunnen zijn en dat je daar nu misschien je bloedinkje van hebt. Doe je temperaturen?
Ik temp ook niet maar wil het wel gaan doen, zo krijg je een beter inzicht in je cyclus en kunje achteraf zien wanneer je eisprong is geweest. Hou ons even op de hoogte hoe het verder verloopt, ik ben wel benieuwd!
Het bloeden is gestopt.. nu wat kleine steekjes af en toe onder in me buik.. en gevoelige borsten ook niet de hele dag door.. Kan na het weekend testen (als het bloeden uitblijft ) Spannend.. verheug me nergens op..
Helaas test negatief.. ook niet ongesteld.. volgende week een afspraak bij de gynaecoloog. Dit is de 3 x na een eisprong dat ik na 5 dagen 2 dagen heeel licht bloed heb (alleen bij afvegen) afwachten wat er uitkomt. Succes allemaal