Wachten...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 82marieke, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Ik ben pas bezig met de eerste ronde, en vind deze paar daagjes al zó lang wachten...

Hoe kijken jullie er tegenaan en hoe lang moeten jullie al wachten?? (en dan nog wel op iets waarvan je niet weet hoelàng je moet wachten...)

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik word hopeloos van het wachten. Heb de pech dat ik (te) lange cyclussen heb. Mijn laatste 2 waren 7 weken. Ik ben dus 5 weken aan het wachten tot het moment dat er een eitje gaat komen en dan is het nog eens 2 weken wachten (met een lichaam die natuurlijk alle symptomen heeft) en dan de ongi, en hup weer 5 weken wachten pfff ik word er gek van!

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, je verwacht in het begin dat je zo zwanger bent, dat je het jaar erop al met een kind in je handen loopt, maar dat valt toch vies tegen als het niet zo is. Je gaat op een gegeven moment verder vooruit kijken en hopen dat je volgend jaar zwanger bent in plaats van een kind. je durft niet veel meer te hopen na zoveel teleurstellingen. Nu hoop ik dat ik voor de MMM zwanger ben. Heb weinig zin in de behandelingen. Nog 3 cycli na deze. Dus wie weet.

liefs wies

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Achja, als je eenmaal bezig bent dan kan 't sowieso niet snel genoeg! 8)

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb +/- 1,5 jaar gewacht meid.. de 1e ronde zegt nog niets! En probeer je er vooral niet teveel mee bezig te houden, want anders ga je jezelf kwalen aanpraten en dan is de teleurstelling elke keer groter! Bij mij was het zo dat ik het ECHT losgelaten had en het helemaal niet verwachtte, en toen... Tsjaa kijk maar naar m'n banner :)

-x-

Deel Deze Pagina