Innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ERS, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Wachten is een hel he flowerlover.
    Ik heb testen zat liggen en twijfel elke keer om te testen want kan vanaf 4 dagen voor NOD maar toch probeer ik te wachten.!
    Ik heb erg zeurend gevoel in me onderbuik en lichtelijk rugpijn (mag geen naam hebben) maar anders als normaal..
    Hoop het zo voor jullie allebei dames (en voor mezelf natuurlijk ook:) )

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Mijn testdrang is heel erg nu, gelukkig werk ik en gaat de tijd wel voorbij maar die momenten soms.. Alsmaar aftellen 😂

3. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Ja erg he die drang!! Vandaag weer echt gevoel alsof ik ga menstrueren en voelt zelfs afentoe alsof ik vloei maar is alleen een heel klein beetje witte afscheiding, echt frustrerend dit😞 Nog even volhouden met wachten, duim voor jullie!!🙏🏻

4. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Ben je vaker overtijd geweest ERS?
    Ik heb op dit moment raar gevoel onder in me buik en heb redelijk veel wit/doorzichtige afscheiding.. ook dit heb ik normaal nooit? Herkent iemand dit,? En wat zou het kunnen zijn?
    Ben benieuwd naar je test morgen!!

5. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    We hebben echt hetzelfde haha, ik heb ook meer witte afscheiding dan vorige week toen ik zo een trekkerig gevoel had in mijn baarmoeder.. Ik zou morgen een early zw test mogen doen, maar durf niet :(

6. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Eigenlijk moeten we t niet doen maar mijn gevoel zegt van doen doen doen! Maar ook al is het een early test hij kan dan alsnog negatief zijn terwijl je wel zwanger bent toch.. Dus eigenlijk moet ik van mezelf gewoon wachten maar of het lukt weet ik morgen ochtend pas haha.

7. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Wanneer is je nod? Ben zo benieuwd naar alle drie de resultaten 😄

8. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Spannend he meiden!
    Gaan jullie trouwens voor 1ste/2de/3de enz kindje?

Wij gaan voor een tweede kindje, heb al een zoontje van 5 jaar.
    Hij heet Sam en is het allerliefste en mooiste mannetje van de wereld☺️
    Had hem al eerder een broertje of zusje gegund maar door omstandigheden ging dit niet. Maar nu eindelijk gaan we voor een tweede en ik kan echt niet meer wachten...

9. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Wij zijn in mei getrouwd, 3e ronde voor ons eerste kindje 🙈 en wat fijn.. Een zoontje hebben is stiekem mijn wens ❤️👶🏻

10. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Donderdag of Vrijdag is mn nod (ik hou donderdag aan) jouwe ook toch?
    1e ronde 1e kindje. Weet dat het meestal aantal rondes duurt maar je weet maar nooit.:D eisprong was deze maand mooi op tijd.
    Denk dat elke ronde even spannend blijft of niet dames? Mijn wens zou ook een jongetje zijn maar eigenlijk maakt het me niks uit:D:D

11. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Mijn nod staat op 28-10 op MBK 😁😁😁

12. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Haha.
    Ik twijfel aangezien ik natuurlijk pas net gestopt ben met de pil.
    Ik heb wel ovu testen gedaan en dat samen met de klachten heb ik 14/15 eisprong gehad. Dus dan kan 28/29 mijn nod zijn. Ik ga dus uit van 28 dat scheelt weer een dag wachten haha.

13. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Het kan bij ons inderdaad een tijdje duren omdat we nog maar net zijn begonnen, ik ben gewoon benieuwd hoe lang het zal duren bij mij..

14. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Ik kon het toch niet laten vanmorgen en heb hartstikke negatief getest met kruidvat 2voor 5.
    Jammer maar helaas.
    Heb nog steeds krampen maar kan goed dat ongi snel doorbreekt.
    ik test morgen gewoon nog een keer. En jij flowerlover nog niet getest?
    ERS Hoe was jou test?

15. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ahw.. Jammer :( toch hoop ik voor je dat die menstruatie uitblijft! Ik heb ook getest vandaag.. Stupid me :( Ook kvk, in het begin dacht ik heel licht iets te zien, maar na 3 minuten trok het omo wit! Ik zou nu inprincipe early testen mogen doen, maar als ze negatief zijn baal ik.. Over 4 dagen zou ik ongesteld moeten worden, nog geen een signaal, moet vaker plassen vandaag. Hoe zit het eigenlijk met HGC hormoon? Hoe snel verdubbelt zoiets? Zou ik toch te vroeg hebben getest?

16. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Snap ik! Negatieve testen blijven vervelend! Volgens mij verdubbeld de hcg elke 48 uur. Dacht ik maar weet het niet zeker.
    Ik blijf nu gewoon testen aankomende dagen. Heb toch testen genoeg in huis liggen.
    We zouden het ook niet erg vinden als het nog een paar maanden duurt maar het liefst wil je zo snel mogelijk natuurlijk.

Op het ene moment heb ik krampen dat ik denk dat de ongi komt en op het andere moment heb ik lichte steekjes rechts onder in me buik wat ik normaal niet heb.
    Dus het kan nog alle kanten op gaan denk ik...
    Het blijft spannend!!

17. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Jeetje zeg, mijn test ook nog steeds negatief....
    3 dagen overtijd en voel me eigenlijk prima😏
    Ik denk dat wat betreft hcg per persoon anders is..
    Ik blijf duimen voor ons🙏🏻

18. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik heb nu de early van clearblue gekocht 🙈 Ik ga ook blijven testen, srew it haha. Ik duim ook zo erg..

19. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Ik hoop dat ik het nog red om voor 6 uur bij kruidvat te zijn! Ben er bang voor. Heb nog 1 early kv test liggen. Dus als t niet lukt morgen supersnel racen na het werk haha :):)

20. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Hahaha we motiveren elkaar ook totaal niet om echt tot NOD te wachten of zo 😆

Deel Deze Pagina