Geen idee. Ik hou het bij de ovulatietesten van zwanger en Kids. 75 stuks voor ik dacht 30 Euro en werkt prima. Weet alleen niet zo goed welke zwangerschapstesten ik het best kan halen. Heb nu kruidvat 2 voor 5 en action en early van kruidvat in huis. Gebruik laatste dagen telkens 2 voor 5. Iemand ervaring mee?
Ja ik heb ervaring met 2v5 van de kv. Gaf 5 dagen over tijd een mooi licht streepje evenals de sensitest early dipsticks. Daarna alleen nog maar de dipsticks gebruikt, die zijn geloof 3 voor 4 euro ofzo. Dan kun je nog eens toegeven aan de test gekte haha
Oké dankjewel! Denk dat ik die sensitest maar ga bestellen. Gefeliciteerd met je zwangerschap Tallies!
Moet je wel kijken voor de vroege die zijn top, de andere ook hoor maar met de vroege kun je je vanzelfsprekend eerder testen. Bedankt meis
Dankjewel! Heb nu nog genoeg in huis maar voor volgende ronde ga ik die zeker bestellen. Probeer nu het testen paar dagen te stoppen en mocht ik over 2 dagen nog niet ongi zijn dan ga ik weer testen.
Je hebt gelijk! Heb je vandaag getest? Dan zou je overmorgen weer eens kunnen proberen. Mocht je ongi uitblijven natuurlijk.. Spannend!!
Ja test al 3 dagen.. maar helaas nog steeds hartstikke negatief. Vanmorgen dacht ik iets te zien maar uiteindelijk hartstikke wit. heb wel echt enorme ongi krampen. Dus denk dat het snel doorbreekt helaas
Zolang erg geen bloed is is er hoop. Ik had ook pas op de 5e dag over tijd een in de verte streepje en vanaf 1 dag voor nod onwijs kramp en gekkigheid. Had echt niet verwacht dat ik deze ronde zwanger zou zijn, naar het tegendeel is bewezen. Ik hoop het voor jullie meiden
Hier nig steeds bruine afscheiding... Gisteravond wat roder... Maar het is zo anders dan m'n normale menstruatie... Veel en veel minder en heel andere kleur... Heb het idee dat het niet echt doorzet Ofzo... weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet😁 heb nu zoiets kijken hoe het verder verloopt en anders bel ik toch even de ha maandag... Lieve meiden duim voor jullie en Tallies geniet van je zwangerschap❤️
Goedemorgen dames. Wat jij nu hebt ERS had ik vorige maand. Wel op de dagen dat ik ongi moest worden maar heel anders als normaal en stukken minder. Hoe dit kan geen idee en je bent natuurlijk al aantal dagen over tijd. Kan het misschien zijn dat je eisprong later is geweest ? Hier nog steeds hetzelfde af en toe wat buikkrampen maar nog geen ongi. Vanmorgen de verleiding kunnen verslaan en niet getest. Morgen ga ik weer testen als ik niet ongi ben.
Ik heb geen idee of m'n eisprong later is geweest. Ik heb normaal altijd een cyclus van 28 dgn. Altijd op de dezelfde dag ongesteld al jaren. Ben inmiddels al een jaar of 2 niet meer aan de pil dus daar kan het ook niet aan liggen. Ben er waarschijnlijk gewoon te veel mee bezig en daardoor is m'n lichaam van slag ofzo?! Wil het gewoon te graag jullie houden het ook spannend! Blijf duimen!
Zou kunnen daarom gebruik ik ovu testen om daar inzicht in te krijgen en het precies bij te houden. Misschien een idee voor jullie dames?
Overtijd kan 2 dingen betekennen: Of je ei was later of je bent zwanger! Heel spannend! Gewoon over een dag of misschien over 2 nog eens testen, zenuwslopend
Meestal is dat elke maand rond hetzelfde aantal dagen. Als je ei dus later is geweest en je lf is bijvoorbeeld 12 dagen dan kan het kloppen dat je over tijd gaat. Maar goed elk lichaam is anders en reageert anders