Nogmaals Gefeliciteerd ERS!!! Als jij vorige weekend je eisprong hebt gehad kun je niet morgen al testen.. hoeveel dagen cyclus heb je dan? Hier een cyclus van 27/28 dgn 4 okt ongesteld en vrijdag avond heel laat dus hou hem op zaterdag weer ongesteld geworden.. dus als jij een gemiddelde cyclus hebt kun je idd morgen testen maar dan klopt het niet dat je 29ste je ie is gesprongen want vanaf daar duurt het ong 14 dgn totdat je ongi moet worden.. uitzonderingen daar gelaten natuurlijk want je ziet hier wel je ook 8 dgn na nod pas positief kunt testen.. het vrouwen lichaam zit ingewikkeld in elkaar..
Ik zie nu dat je met je eerste ronde bezig bent.. zat je aan de pil hiervoor en wanneer ben je daarmee gestopt?
Cyclus weet ik niet. 3 jaar spiraal gehad en daarvoor en implanon.. zo'n 4 jaar niet ongi geweest dit was mijn 1e x weer. Tussen de 23e en 25e was mn ei en de 29e die steken. Ik ga idd gewoon netjes nog een aantal dagen (proberen te) wachten. Bedankt voor jullie meedenken !!
sorry bedoel ook vorig weekend 29ste zou dan innestelling geweest zijn.. Spannend iig!! als je je cyclus niet weet is het lastig om te zeggen wanneer je nu eigenlijk ongesteld zou moeten worden tenzij je dus heel zeker bent van je ei want dan is het meestal dus 14 dgn daarna.. je ei kun je eventueel opsporen doormiddel van ovulatietesten of tempen..
Hier helaas weer negatieve test.. erg frustrerend je weet niet waar je aan toe bent.. 4 dagen overtijd nu..
Ja heel spannend! We passen elke week op ons nichtje die inmiddels 8 maanden is en ze komt vanavond weer dus de drang wordt al meer helemaal als ik hem met haar zie.. dan smelt ik! En ook erg moeilijk om aldoor te wachten met testen pff haha mijn vriend wordt nu al gek van me, maar gelukkig vindt hij het net zo spannend als ik.. ik zal eens kijken hoe lang ik me in kan houden haha
Gemiddeld duurt een innesteling 6 - 12 dagen na bevruchting. Als jij tussen de 23-25 een ei verwacht en de 29e al steken voelde kan dit ook duidde op een laat ei. Natuurlijk zou het ook een innesteling geweest kunnen zijn maar dat blijft spannend tot je nod. Doe je ovulatie testen? Of gok je dat op die datum je ei is geweest?
Ja op 6 oktober 1e dag! De eisprong herken ik vaak wel aan de bekende kramp link of rechts en ik had pos. Ovulatie testen dat weekend en per maandag waren ze weer blanco. Ik heb vaak enorme krampen rond ei en ongi maar de steken heb ik echt nog nooit gehad dus dit was nieuw voor mij en ik hoooop dat het idd innesteling was
Na een positieve ovu test springt je ei pas na 24-48 uur. Ik hoop heel erg voor je dat een innesteling is geweest maar theoretisch is het bijna onmogelijk. (Maar natuurlijk is iedere lichaam anders en heb je altijd uitzonderingen op de regel) De steken kan ook het "herstellen en oppakken" zijn van jou eigen hormoonhuishouding. Omdat je een poos een spiraal hebt gehad moet je lichaam nog acclimatiseren Maar nogmaals ik hoop dat het een innesteling is
Ja dames. Vanmorgen getest en duidelijk een streep! Heb nog geen foto kunnen maken omdat ik snel naar het werk moest. Maal er straks een foto van!
Happy!!!! Na 5 dagen 😍😍😍 van harte gefeliciteerd meissie! De mijne was negatief, zou ook wel heel gek zijn als we indd alledrie zwanger zouden zijn 😄
Van harte, wat een goede verhalen! Mag ik hier ook een vraag stellen? Ik had zondag 25 okt vermoedelijk een ovulatie (dag ervoor een cb met een smiley). Zaterdagavond wat rood/bruin bloed en afscheiding na de seks. Gister en vandaag bruine veegjes, heel weinig. Ik heb een opgeblazen buik en wat kramp, eigenlijk precies zo als mijn menstruaties. Het is dus pas cyclusdag 22 nu en ik verwacht mijn o op zondag 8 november. Zou dit te maken kunnen hebben met innestelen? Ik verlies nu al wel 3 dagen wat (oud) bloed, dat lijkt me wat lang. Het voelt precies als een menstruatie en die begint ook altijd precies zo, eerdt een paar dagen spotting voordat het losbarst. Wat denken jullie?