Innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ERS, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Als het zo weinig en oud bloed blijft hoop ik voor je dat het innestellingsbloeding is.. 🙌🏻 Ieder lichaam is zo anders. De een verliest vers bloed en blijkt toch zwanger te zijn en de ander een klein veegje roze.

Succes!

2. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Leo78,

Ja qua tijd zul je denken dat het een innesteling is!
    Heb je normaal een regelmatige cyclus? Of is het ook wel eens voorgekomen dat je een wat kortere cyclus hebt en dat je nu dus ongesteld zou kunnen zijn?

Ben benieuwd of het bloeden aanhoudt of dat het stopt!

3. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ik ken mijn cyclus npg noet zo goed, na mijn miskraam ben ik pas 1 keer ongesteld geweest. Daarvoor was ik meteen na de pilstop zwanger. Ik wacht het maar af.

4. Mams91

Mams91 Lid

1 nov 2015
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat moeilijk voor je dat je een miskraam hebt gehad! Hopelijk ben je nu weer zwanger, nog paar dagen wachten voordat je dat weet.

5. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Hier is tie dan dames.
    Nu is hij ingedroogd maar vanmorgen na 2 minuten zichtbaar.
    Kan het zelf bijna nog niet geloven.
    Heeft geen nut om nu te testen hè? Kan ik denk ik beter morgen ochtend doen of niet?
    Dankjewel allemaal!!

Bijgevoegde bestanden:

6. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ja hoor dat is een streep! Kijk bij "wat zeggsn julle?" Ik ben helemaal verward :(

7. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Morgen jij een positieve test hè flowerlover! !

8. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Heb bijna alle merken gehad ondertussen, dan toch maar ook die van de action proberen of zo? 😂

9. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Kruidvat 2 voor 5 is gevoeligste.
    Action reageert pas laat. Ik zou kruidvat 2voor 5 halen

10. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Duidelijk isnne! Jippie, gefeliciteerd! Ik zie toch ook wel een streepje op jou test Flowerlover!!!! Morgen weer testen meis, dan is hij vast duidelijker!! Gefeliciteerd!!! Zijn we gewoon alledrie zwanger!!!

11. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Ik ben heel blij voor jullie! Ik ben zelf nog niet zwanger.. Digitale was negatief en zo stom om het uitelkaar te halen wetend dat het niet mag 🙄 Maar daar zie ik ook 2 vage streepjes. Indd morgen testen. Jullie goed genieten van de zwangerschap! Het worden juni/juli babys 👶🏻😍😍😍 Heel veel liefs

12. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Kruidvat 2v5 en de sensi early dipsticks vind ik het beste die testte bij mij het eerst duidelijk

Isnne, nu testen heeft geen zin nee. Al snap km de drang! Gewoon doen morgen nog eens met ochtenurine.. super!

13. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Lieve Flowerlover,
    Jeetje wat spannend meid. Heb je vandaag al getest?
    Hoop het zo dat je je bij ons mag aansluiten! Liefs!

Isnne, hoe is het met jou????

14. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Nou ben ook heel benieuwd Flowerlover!

6 dagen over tijd hey.. kan toch bijna niet anders:(:)

15. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    Gefeliciteerd voor degene die een positieve test hebben.
    Ik hoop er binnenkort ook 1 te hebben.
    Ik heb 23 okt mijn eerste IUI gehad. Vanmorgen beetje bruin/bloed bij afvegen. Hoop niet dat het doorgaat zetten:(

16. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Vandaag bruine veeg gehad dn menstruatiekrampjes.. Ik denk dat het vandaag doorbreekt, next round 😁

17. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames ik had op 12 ok mijn laatste menstr. Op 26 oktober eisprong volgens clearblue digital dagen ervoor negatief. Op 30 verging ik van de buikpijn, kramp, werd misselijk vd pijn. Ik verwachtte hierom een heftige menstruatie. De 31ste snachts bij plassen roze afgeveegd en daar is het bij gebleven. Heb zondag 1 nov naar mijn idee vals positief getest met de predictor early, en vandaag negatief met kv2v5.
    Ik hoop dat het de 30-31ste mijn innesteling was dit zou volgens berekening kunnen kloppen toch? Verwacht mijn nod op de 7e.

18. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Innestelling is vaak 9 dagen na ei sprong, maar dat kan ook bij şeder lichaam verschillem las ik.. Hopelijk is dat bij jou het geval en blijft de menstrautie achterwege! 🙌🏻

19. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Met welke Predictor heb je getest? (je hebt de nieuwe, daar heb ik nog nooit over gehoord dat ze vals testen).
    Maar de oude helaas wel...

Ik heb zelf toen met de nieuwe Predictor getest en had een mega tuur streep (uiteindelijk zag je hem een heeeel klein beetje maar) en toen kwam bij de kv 2v5 echt wel al een duidelijk streepje..

Morgen met ochtend urine nog eens testen?! of wachten tot de 7e :)

20. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nieuwe! Die 4-6 dagen voor nod kan.
    Nu realiseer ik mij wel opeens dat alle berichten die ik erover las van forums kwamen rond 2011/2012. Dus ging het daar dan om de oude testen denk ik.
    Ik heb geen testen meer heb ze vanwege m'n ongeduldigheid allemaal gebruikt.
    Ik wacht tot de 7e als ik het vol hou.
    De kV test was helaas echt negatief .

Deel Deze Pagina