Hoi hoi, Omdat wij al langer dan een jaar voor een 2e kindje proberen worden we doorverwezen naar het ziekenhuis. Helaas blijkt de budgetpolis van m'n man geen contract te hebben met 'ons' ziekenhuis, Reinier de Graaf. Het Ikazia en Haga ziekenhuis zijn de 2 dichtstbijzijnde ziekenhuizen. Iemand ervaring met afdeling gynaecologie en fertiliteit?
Ben je tevreden over het ziekenhuis? Moet je bijvoorbeeld lang wachten voor een vervolgafspraak? Gevoel dat ze je serieus nemen? Goede artsen, voor zo ver je dat kan beoordelen dan.. Haha ik heb bij ons ziekenhuis altijd een fijn gevoel en nu moet ik ineens kiezen uit 2 ziekenhuizen die ik niet ken.. En dan voor zo iets belangrijks als onze 2e kindje die op zich laat wachten.. Vandaar beetje op zoek naar ervaringen (en misschien wel geruststellingen)
Ik ben bevallen in het ikazia. En ik ga er nooit meer heen. Verschrikkelijke begeleiding gehad, wat me tot op de dag van vandaag nog bij staat. Zelfs bij de nacontrole vond ik ze slecht. Misschien heb ik het niet getroffen met de artsen en vpk, maar ik ga er nooit meer heen iig. Ik heb verder overigens niks te maken gehad met de fertiliteitspoli.
Ik denk dat je deze vraag beter bij ' vruchtbaarheidsbehandelingen' kunt zetten. Daar zul je misschien meer reacties krijgen.