Hoi, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn cyclus begon op 15 april, vervolgens op 27 of 28 april mijn ei gehad ( ik heb altijd dezelfde soort pijn tijdens mijn eisprong, maar deze keer hield dat 2 dagen aan). Nu zou ik dus eigenlijk aanstaande donderdag kunnen testen. Sinds gisteravond kreeg ik wat krampjes. Vanmorgen werd het wat heftiger, beetje duizelig erbij en vervolgens had ik licht bloedverlies. Nu is het begin van de avond en de krampen zijn gebleven, maar het bloedverlies zet maar niet door. Het blijft heel weinig, maar wel iedere keer als ik veeg, zit er wat op. Het lijkt ook alsof mijn hele lichaam even niet wil, ik moet mezelf vooruit slepen, heb het vrij warm, alsof ik ziek word. Ik wil graag weten of mensen zich hierin herkennen? Morgenochtend ga ik een testje wagen als het nog steeds zo is, aangezien het nog voor nod met ochtendurine moet (las ik op verpakking van CB).
Ik herken dit bij mijn laatste twee menstruaties, het begon 2 dagen van te voren met licht bloedverlies (alleen bij het afvegen) en daarna een dag niks... om vervolgens een heftige stortbui-menstruatie te krijgen (ik ben niet bezig zwanger te raken, maar toch een zielig gezichtje ) Bij mij komt het denk ik van de combinatie 'stoppen met de pil' en 'spiraal net laten plaatsen'. MAAR! Ik herken het ook van de tweede zwangerschap. Het beetje bloedverlies was een innestelbloeding! Dus morgen een testje doen kan zeker geen kwaad. Al zijn die van CB niet echt goed om te doen vóór je NOD, dan kun je beter een early test nemen, of die van het kruidvat 2 voor 5. Succes!