innesteling?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door baci, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb even een klein vraagje; ben al bezig met zwanger worden van januari dit jaar.
    Ben heel onregelmatig van cyclus en ben daarom reeds enkele maanden bezig met temperaturen...
    Nu heb ik voor het eerst te maken met een "2e temp.stijging". Nl. rond mijn eisprong had ik een temp van 36.7, terwijl hij daarvoor steeds op 36.5 gebleven is en nu, 5 dagen na eisprong, had ik een stijging van 36.8 naar 37.1?
    Zou dit de innesteling geweest kunnen zijn ? Dit is de eerste keer dat ik zo een stijging meemaak na mijn eisprong?
    Voor de rest voel ik eigenlijk wel niks, ook geen lichte innestelingsbloeding gehad ofzo dus durf bijna niet te hopen...
    Heb alleen wel wat last (vooral 's avonds dan) van gevoelige tepels...
    Kan iemand mij helpen?
    Alvast heel veel dank

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi Baci,

Heb je toevallig je tempkaartje online, zodat we er naar kunnen kijken?

Het klinkt zag je tussen de 5 en 10 dagen na je ei ook 1 dag een tempdaling (dit wordt ook wel de innestelingdip genoemd).

Het zou zeker kunnen!

Maar kaartje of alle temp getallen na je ei geven een makkelijker overzicht om er even naar te kijken!

Ik ben nu wel benieuwd :)

Groet Snoozie

3. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Nee sorry heb ik geen online kaartje....
    Doe het nog op de oude wijze met pen en papier :)
    Heb juist op internet gelezen (geschreven door gynaecoloog) dat nog een stijging wel een innesteling kan geweest zij, want moest het een daling zijn dan wil dit zeggen dat het progesterongehalte aan het dalen is en das natuurlijk niet goed he, dus ik heb misschien nog kans....
    Ik hoop het altans want begin de moed te verliezen pffff....

4. Life in Pink

Hoi Baci,

Wat vervelend he, die onzekerheid. Zie ook al dat jullie een tijdje bezig zijn.

Kijk eens hierboven bij het topic ' tempratuurkaartjes van zwangeren' . Daar hebben meiden hun temp bij gehouden in de maand dat ze zwanger werden.

Daar zie je idd vaak op die kaartjes dat er na een daling een (2e)stijging plaatsvind.

Houd moed en ik zal hard voor je duimen!

Groet Snoozie

5. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Dank je wel snoozie.
    Zal je zeker op de hoogte houden van de afloop....
    Ik duim ook zeker voor jou!
    Veel succes he meid !

6. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Dag allemaal en Dag Snoozie,

Ik had je gezegd dat ik je op de hoogte zou houden dus hierbij; mijne prul is weer doorgebroken vanmiddag dus we kunnen op naar ronde 11 ....
    Was zo vol goede hoop want mijne temp was deze morgen nog 36.8 en dat is hoog voor mij dus begrijp het niet goed.... Moet vrijdag bloed laten trekken van gynaecoloog (op 3e dag van cyclus had ze me de vorige keer voorgesteld) dus ben benieuwd.....
    De moed zakt me echt in de schoenen :( , ben teneinde raad !
    Wil zo graag zwanger zijn :( :( :(
    Hopelijk heb jij beter nieuws te melden he? ik duim alvast.....
    NOg veel succes en tot de volgende he doeiiiiiiiii

7. Life in Pink

Hallo Baci,

Wat balen zeg! Leek toch wel posi allemaal! Ga je nu bloed laten trekken omdat je al 11 rondes bezig bent...gaan zo langzamerhand kijken waarom het niet wil lukken?
    Dat is wel fijn lijkt me, om tenminste dingen uit te sluiten.

Hier nog niet echt duidelijk. Heb 2 testjes gedaan maar nega. Moet morgen ongi worden, heb dan meestal de dag ervoor buinveeg, maar vandaag nog helemaal niets. En wat ik wel raar vind is dat mijn temp de afgelopen twee dagen gestegen is, dus we moeten even afwachten.

Heel veel succes jij, met bloedprikken en dat dit maar echt je ronde mag worden!

Groet Snoozie

8. baci

baci Lid

21 jun 2007
    24
    0
    0
    Dag snoozie,

Ik hoop echt dat het voor jou raak is meid.... Hoelang ben jij al bezig?
    Ja morgen ga ik bloed laten trekken ja (ben wel zo gene bloedtrekfanaat ma tis voor de goei zaak he hihih)
    Ja da is voorgesteld door mijn gynaecoloog op vraag van mij omda ik het al veeeeeel te lang vind 11 maanden.... Voor haar is daar nog niks abnormaals aan maar voor mij wel pfffff....
    Mijn man zijn sperma hebben we ook al laten onderzoeken want op den duur begin je aan vanalles te twijfelen he ma da was per geluk alles mee in orde dus das al ene factor die ik kan uitsluiten...
    Ik denk gewoon dat het komt omdat ik heeeeel onregelmatig ben: heb geen vast patroon in mijn regels: dan 28 d , dan 38d, dan 24d, dan 34d enzo..... dus da bemoeilijkt het ook natuurlijk he...
    Heb ook een paar maanden geen eisprong gehad heeft mijn gynaecoloog de vorige keer gezegd: kheb alles van int begin goed bijgehouden natuurlijk en zo kon zij dat wel zien natuurlijk....
    Hoop echt dat het deze keer wel eens lukt ja want ben altijd heel erg teleurgesteld iedere maand.. Zit er teveel mee in mijn hoofd ma das gemakkelijk gezegd he "zit er nie te veel mee in, da komt wel !" Ik kan da zinnetje nog niet meer horen weet je da?
    Ik hoop voor jou echt waar dat het positief is...Hou me zeker op de hoogte he meid.... Veel succes

9. Life in Pink

Hey Baci,

Ik ben ook absoluut geen fan van bloed afnemen, ai! Maar ja, soms moet het echt!
    Al 11 maandan bezig?, wat balen. Ergens denk je dat het wel vlot moet lukken, wanneer je eenmaal met de pil gestopt bent...maar wat duurt het dan toch lang he! Wij zijn nog maar net begonnen hoor eigenlijk, dit is de 3e ronde.
    Fijn dat met het sperma alles goed zit. Dan kun je wat verder gaan kijken...Ja, en dat zinnetje, er niet te veel mee bezig zijn..kan me zo voorstellen dat je dat helemaal niet meer kunt horen. Ik had het laatst al bij mijn buurvrouw, die weet dat we bezig zijn, en met de wijze woorden komt van ja, er niet te veel mee bezig zijn...mensen hebben altijd lekker makkelijk praten!

Hier vandaag ook nog geen spoor te bekennen. Na een vrijpartij met hubbie (dan komt het meestal wel op gang) nog niets. Dus afwachten. Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik weer testen.

Succes hoor met het bloedprikken. En ik zal je op de hoogte houden hoor zodra ik meer weet...

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina