Innesteling..?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Menc, Jan 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Menc

Menc Lid

Jun 6, 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal, ik hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken en ja ik weet een test geef 100% uitslag maar weet even niet meer waar ik het zoeken moet 😔 We zitten nu in ronde 11 en heb een cyclus van 24 dagen af en toe 22 en 25 maar is wel zeldzaam.. ik heb (denk ik) Mn ei gevoeld op vrijdag 20 januari gevoeld. Maar maandag de 23e voelde ik steken onder in mijn buik wat ik niet kan plaatsen en verloor ik 3 druppeltjes bloed gevolgd door hoofdpijn buikpijn en pijn in Mn rug.. vind het te vroeg voor innesteling heb er verder geen aandacht aan gegeven.. alleen vandaag met plassen had ik dus ook nog bruine afscheiding maar dit heb ik normaal gesproken maar 2 dagen voor mn NOD.. dus snap er nu niks meer van.. wie heeft dit ook gehad..? En wie kan hier antwoord op geven..? Alvast bedankt.. (Mn nod is 1 februari)

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    ik denk dat het je eisprong is geweest. Eisprong voelen is niet betrouwbaar vaak is het de laatste groeispurt van een eitje en dan klopt het wel dat je de 23e klachten hebt gehad . Ovulatie bloeding komt meer voor dan een innestelingsbloeding dat is zeldzamer. Een eitje nestelt zich vaak 6-10 dagen na de eisprong in.

3. Menc

Menc Lid

Jun 6, 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Klopt dat ook als ik idd vrijdag krom heb gelegen van de pijn..? Momenteel snap ik nergens meer wat van 😳

4. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    1,754
    116
    63
    Lastig he?
    Ik hoorde laatst ook dat eisprong voelen niet betrouwbaar is.. terwijl ik er altijd heilig van overtuigd was dat ik hem voelde..
    Ik had vandaag ook licht bloedverlies.. is dat dan wel mn eisprong geweest? En had buikpijn, hoofdpijn en was misselijk...

Pf.. vind het maar niks.. Wil helemaal niet zo met mn eisprong ed bezig zijn.. :/

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ik denk dat het je eisprong is geweest..

Er word inderdaad gezegd dat eisprong voelen niet betrouwbaar is, maar ik heb zelf altijd een dag (rond eisprong) dat ik een tijd krom lig van steken in mijn baarmoeder en precies 14 dagen daarna komt mijn menstruatie (en dat al sinds eind 2015) bij mij is het dus tot nu toe wel altijd betrouwbaar geweest

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan is je luteale fase waarschijnlijk geen gemiddelde 14 dagen, maar 12 dagen ofzo. Die steken is de laatste groeispurt van je follikels waarna na 2 dagen ongeveer je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je niks van voelt. Dus in jouw geval is je luteale fase waarschijnlijk 2 dagen korter dan je denkt.
    Tenzij je cyclussen zijn gevolgd middels inwendige echo's of je hebt getemperatuurd, kun je helaas niet zo stellig beweren je eisprong zeker weten te voelen.
    Begrijp me niet verkeerd, ik telde ook altijd 14 dagen op na de eisteken /eipijn en werd dan ook keurig ongesteld, maar toen ik in de MMM belandde bleek mijn eisprong toch mooi later te zijn dan ik dacht en mijn luteale fase dus korter dan die gemiddelde 14 dagen.

7. Menc

Menc Lid

Jun 6, 2016
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hmm wordt er niet veel vrolijker van.. als ik Mn ei "voelt" ben ik 11-12 dagen erna ongesteld.. dus dan zou volgens wat er nu uitgelegd is mijn luteale fase 9-10 dagen zijn waarvan ik begreep dat het minimaal 10 dagen moet zijn 😥 Mocht het ons nog niet gelukt zijn volgende ronde gaan we richting de huisarts (hebben we al besproken met de huisarts)

Share This Page