Hallo allemaal Na enige tijd ben ik weer terug hier ! Wij zitten inmiddels in ronde 4 en hebben helaas al 2 miskramen achter de rug 😔 Ik heb afgelopen zondag vermoed ik mijn eisprong gehad. Zaterdag de eerste positieve ovulatietest. Maandag negatief en zondag hele erge scherpen steken. Ik ken mijn lichaam wat betreft eisprongen redelijk goed dus ben er eigenlijk zeker van dat dit mijn eisprong was. Nu is het 3 dagen na mijn eisprong en heb ik gek genoeg de afgelopen dagen een ongesteldheidsgevoel. Ja ik weet het is te vroeg maar mijn lichaam doet precies hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. Allemaal heel spannend allemaal ! Als het goed is mag ik de 30e testen ! Maar ik had net dus echt een hele klodder (sorry) witte romige afscheiding. Is dit een positief iets ? Hoop dat jullie me te woord staan, ik hoor graag jullie bedenkingen of ervaringen Liefs
Ach heftig meid.. al 2 miskramen. Verschrikkelijk. Hopelijk is het weer gauw raak voor je met goeie afloop! Vind het zelf ook erg spannend allemaal na de miskraam. Ik had na de eisprong ook enkele dagen veel dikke witte afscheiding. Herken het niet.. maar schijnt normaal te zijn en helaas weinig te zeggen over de afloop. Bij mij is het inmiddels minder.. alles word steeds 'droger'. Veel succes!
Ik heb precies hetzelfde gevoel ik heb waarschijnlijk zat of zon men eisprong gehad en ik voel nu ook van alles. Af en toen krampjes in me liezen en een ongi gevoel ik had vanmiddag een flinke steek rond mijn schaamstreek. Hopelijk allebei een positieve test ik ga zondag ook een test doen met de early
Zaterdag positieve ovulatietest, is uiterlijk maandag je eisprong. De steken van zondag duidden veelal op het laatste groeispurtje van je follikels en niet op je eisprong zelf. Het beste kun je dan ook uitgaan van eisprong op maandag. En dan zit je inderdaad vandaag 3 dagen na eisprong. Voor zwangerschapskwaaltjes is het nog veel te vroeg. Daarvoor moet het eitje zich eerst nog innestelen. Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Vanaf dan maak je HCG aan en kun je eventueel symptomen krijgen.