Klinkt dit als een innesteling bij jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ben ik weer...

Zit nu 6 dagen voor nod en had net na het afvegen een heeeel klein beetje oud bloed aan het papiertje zitten. Na 10 minuten moest ik weer plassen en toen zat er niks meer aan. Dus het was echt dat kleine beetje. Verder al de hele dag maagzuur en misselijk en lage rugpijn. Ook afgelopen week dus net na de eisprong wat last van duizeligheid gehad.

Verder wat steken als ik moet hoesten onder in mn buik bij mn lies. Zijn dit goede tekens? Voel ook af n toe plopjes in mn buik helemaal onderin bij die lies waar het steekt als ik hoest enzo. Ik weet dat jullie dat vanaf hier niet kunnen weten. Maar wat denken jullie als je dit leest. Goede kans of is dit een griepje?

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    T zou maar zo kunnen! Spannend!!

3. Sarahhhh

Ja was er deze maand niet heel verl mee bezig. Ook niet echt actief op het forum. Wist vorige week niet eens op welke dag van mn cyclus ik zat😂 Maar nu dus helemaal zenuwachtig enzo erdoor. Ik hoop t zo!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gezien je wisselende cyclussen zou het ook een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn. Je bent er deze cyclus niet veel mee bezig geweest, dus neem ik aan dat je ook niet exact dmv ovulatietesten weet wanneer je eisprong geweest is.
    Van welke cycluslengte ben je uitgegaan? Waar heb je de 6 dagen voor NOD op gebaseerd?

Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is zeker niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Al hoop ik dat jij een van de personen bent die wel een innestelbloeding heeft en je over een aantal dagen positief mag testen.

5. Sarahhhh

Ehm nou ik ben eigenlijk uitgegaan van het gemiddelde van 32 maar meestal duurt het inderdaad wat langer

6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Spannened! Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter dat ik hele erge steken in mijn linker lies had, maar dat was het enige. Hopelijk is het raak voor je!

7. Sarahhhh

Dankjewell. Ik hoop het!

8. Sarahhhh

Zojuist naar de wc geweest en er kwam ( soorry voor de smerige info) een hele grote dikke klodder slijm uit. Het was doorzichtig en binnenin meer wit. Kon t wel uitrekken maar niet echt heel ver. Dit kan toch niet nog eens een eisprong zijn op dag 28? Want ik dacht dat ik mn ei al gehad had. Had toen ook veel slijm en dat was dunner. Dit was echt een dikke klodder

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Kan prima een eisprong zijn hoor... je hebt eerder een cyclus van 40 dgn gehad. Met een eisprong op CD28 en een LF van 12 ben je er al. Enig idee hoe lang je LF normaal is?

10. Sarahhhh

Het was zo'n prop maar dit stond op internet als voorbeeld hoe zon prop eruit kan zien voor jecmoet bevallen

Bijgevoegde bestanden:

11. Sarahhhh

Ik denk dat die 40 dagen kwamen door de pil. Daarna is t altijd wel tussen de 30 en 36 geweest. Ik heb geen hoelang mn LF is nee.. helaas

Maar ik schrok net zo erg van die prop hij was echt heel groot makkelijk 3 bij 3 cm en cm dik.

12. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik heb een echt lompe felle steek in m'n onderbuik gehad..
    Slaakte zelfs n gilletje!
    Achteraf denk ik dat dat het was maarja dat is giswerk he..
    meeste voelen niks
    Blijft afwachten.. en blijft spannend!!

13. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar je hebt bijna een jaar geleden je laatste pil geslikt en die 40 is van een paar maanden terug... :(

14. Be Happy

Klopt. Of heb je een paar maanden geleden de pil weer geslikt TS?

Ik zou toch van een eisprong uitgaan, voor het geval je die misloopt....., omdat jij denkt dat hetgeen je voelt vast een innesteling is wat je zelden voelt.

15. Be Happy

:( :(

Kloppen die cyclussen varierend van 24 tot 40 dagen niet in je handtekening?

16. Kaman

Kaman Lid

16 jan 2017
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook een keer zo'n slijmprop en 2 dagen later kwam mijn menstruatie

17. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Bloed en slijm is vaak wel een teken dat je baarmoederslijmvlies aan het afbreken is... althans... dat was bij mij altijd zo.
    Je progesteron dipt en kan het slijmvlies niet meer vasthouden.
    Een innesteling is denk ik iets waar je je niet teveel aan moet vasthouden. Sommige mensen voelen iets in die periode maar of datdan ook DE innesteling is weet niemand natuurlijk.

18. Sarahhhh

Nee was ff aan t terug denken was ff in de war had toen al tijdje last van kwaaltjes en had toen echt een heeele lichte pisitieve test. Maar daarna begon ik wat te bloeden.

Ervan uitgaande dat t mn eisprong was toch het even gezellig gemaakt gisteren. Maar vandaag weer last van de rugpijn en de misselijkheid. Was vannovhtend de bus uit gestapt. Omdat ik echt dacht dat ik moest kotsen. Ook trekkend pijnlijk gevoel in mn liezen en heeel erge rugpijn allemaal dingen die ik nog nooit gehad heb voor mn menstrustiee. Maja we zullen bet zien. Misschien dat ik morgen gewoon ongesteld word ofzo.

19. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Hi Sarah,

Heb ik de laatste tijd ook regelmatig gegad zo'n prop (daarvoor nooit), week voordat ik ongesteld moest worden ongeveer. Was niet zwanger. Maar je hebt ook meiden die dan wel zwanger zijn. Het kan dus twee kanten op..

20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik heb altijd voor mijn menstruatie en dan het ergst een week van tevoren dat ik echt heel misselijk ben en last heb van llerlei kwaaltjes

Deel Deze Pagina