Vagina stomen !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Citroentje93, 26 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Zojuist vond ik op het internet een pagina over koude baarmoeder en wat je er aan kunt doen. Toen kwam ik dus op vagina stomen dit zou goed zijn voor de vruchtbaarheid. Heeft iemand hier positieve ervaringen mee ? Het is letterlijk water later koken in een emmer gieten en er op gaan zitten tot 10 min lang.

Merveciim vindt dit leuk.
  2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Serieus?o_O

De buitenkant van je lichaam stomen, met wat voor reden? Wat denk je dat je schoon stoomt, wat nadelig zou kunnen zijn voor je vruchtbaarheid? En je denkt dat je baarmoeder "warm" wordt als je met je vagina boven een emmer heet water gaat zitten? Mannen krijgen juist het advies om niet in een kokend heet bad te gaan zitten, omdat dat nadelig is voor de zaadkwaliteit. Dus hoe zou dit jouw vruchtbaarheid dan bevorderen? Moet je vooral op een emmer kokend water gaan zitten, nadat je net van bil bent gegaan. Sorry, ik ben er te nuchter voor. Ik geloof sowieso niet in het hele koude baarmoeder-verhaal...

3. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Geen idee daarom vraag ik het me hier af misschien dat men hier meer over weer ik vond deze pagina : http://ministijl.nl/lavendel-koude-baarmoeder/

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat een onzin, zelfs de site klinkt al niet eens als een normaal betrouwbaar iets

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hahaha nee. Geen ervaring mee en ik denk dat je iemand die dat wel heeft niet serieus moet nemen.

Ik sluit mij helemaal bij Jippie aan.

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Dit..
    Maar je hebt denk ik wel een lekker warme natte doos naderhand :roflmao:

Elizia, Leed, Paardenbloem en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. PasensiOema

22 apr 2017
    75
    32
    18
    Vrouw
    Zelf ben ik een Surinaamse en wij kennen inderdaad het stomen van de vagina. Dit kan gedaan worden na je menstruatie, om het te reinigeren. Maar ook na de bevalling is het een gewoonte dat je de vagina stoomt. Het is dan om het proces van het "krimpen" van de vagina te versnellen. (Dat de vagina de normale vorm/grote weer krijgt.) Ik moet wel meegeven dat er binnen mijn cultuur gebruik wordt gemaakt van bladeren, dus niet alleen van kokend water. Deze speciale bladeren laat je dan inkoken en vervolgens giet je het water on een bidet/po/emmer en ga je erboven zitten met een doek over je benen heen zodat er geen warm lucht ontsnapt. Mijn zussen en andere vrouwen in mijn directe omgeving hebben dit gedaan en ze hebben er profijt van gehad (hun man ook trouwens; strakheid van hun vagina)

Het hebben van een koude baarmoeder heb ik ook van gehoord. Hiervoor zijn er binnen mijn cultuur ook drankjes die ervoor zorgen dat het niet meer zo is. Dit heb ik zelf ook gedronken. Het was namelijk zo dat de sperma van me man er gewoon weer uitliep als ik opstond na de daad. Dit ongeacht hoe lang we samen nog even lagen, hoe lang ik mijn heup omhoog hield etc. Na het drinken van het drankje was dit niet meer het geval.

Kan me voorstellen dat het voor jullie raar is, maar voor mij een van de normaalste zaken.

8. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Warmte bevordert inderdaad de vruchtbaarheid. Je kunt verse gemberthee drinken, dat verwarmt goed.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Als mijn man dadelijk met een emmer komt aanzetten voor mijn verjaardag weet ik iig dat hij van dit topic heeft gehoord..:D

Chocolat, Jairy0811, Beertje8 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Vagina stomen heb ik nog nooit van gehoord, maar een koude baarmoeder bestaat zeker.

In de Chinese denkwijze is dit een normaal fenomeen, in de acupunctuur kunnen ze dit voelen en behandelen. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor acupunctuur dan stomen, maar dat komt omdat ik het niet ken.

11. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Dus als je thee drinkt en/of je met je blote tralala op een emmer heet water gaat zitten, verwarmt dit je baarmoeder en raak je sneller zwanger?

Nee sorry, geloof ik écht niet in. Ik heb na 1,5 jaar wel geleerd dat al die trucjes, zoals tarwekiemolie, voeten warm houden, etc. allemaal heel leuk zijn om te proberen, maar ik ben er geen moer mee opgeschoten. Buiten gezond proberen te leven, is zwanger worden gewoon een kwestie van héél, héél veel geluk hebben. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening/ervaring.

Elizia, Jippie, Hotsiflots en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn vagina. Is ook gewoon weer gekrompen en strak na 2 kinderen hoor, zonder water en bladeren :D

Jippie, Lisa1987, Hotsiflots en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar hoe kan een baarmoeder koud zijn? Die zit in je, dat lijkt me toch gewoon aangenaam warm...

Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Whoehaha hilarisch! Geweldig begin van mijn dag...

Ik heb echt nog nooit zulke onzin gehoord, maar goed als je het lekker vind vooral doen natuurlijk!

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wilde dit ook typen? Je hele lichaam heeft toch een temperatuur van ongeveer 37C*?

16. jeshh

jeshh Niet meer actief

Het gaat dan volgens mij niet om de temperatuur maar om de stroming ofzo?

Ach, uiteindelijk kun je van alles doen (been there, done that, got the t-shirt), maar moet je eigenlijk gewoon een behoorlijke portie geluk hebben.

Trouwens, dat het zaad uit je stroomt na de sex is gewoon een kwestie van zwaartekracht. Ik denk dat geen drankje daar tegenop kan @PasensiOema :)

17. PasensiOema

22 apr 2017
    75
    32
    18
    Vrouw
    Dat is heel fijn voor je natuurlijk. Zeg ook niet dat het zonder heet water en bladeren niet kan hoor. Zoals je kunt lezen heb ik gezegd dat het in mijn omgeving ervoor heeft gezorgd dat het proces versnelt.

18. PasensiOema

22 apr 2017
    75
    32
    18
    Vrouw
    Dat denk ik zelf niet. Het heeft mij gelukkig wel geholpen. Nadien nooit meer last ervan gehad als ik kijk naar de hoeveelheid. Tuurlijk komt er wel wat uit, maar heel veel minder dan voorheen.

Maar voor een ieder zijn eigen "ding" zou ik zeggen.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier guts ook alles er meteen uit, hele vloedgolven :D Maar toch twee kindjes ;)

Chocolat, Hotsiflots en Paardenbloem vinden dit leuk.
  20. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @RiRi93 Als je denkt dat jullie niet zwanger worden doordat je baarmoeder koud is en de innesteling daardoor niet lukt, dan kun je proberen te doen wat ik ook heb gedaan, met succes.

Ik had steeds het vermoeden dat de innesteling mislukte. We deden alles goed en ik kreeg elke keer rond de innesteling kramp die daarna weer voorbij ging. Een keer zelfs een beetje bloedverlies. Ik schreef hierover op het forum maar niemand geloofde dat het duidde op mislukte innesteling.
    Ik las over de koude baarmoeder en dat de doorbloeding dan niet optimaal was, of het bmsv te dun. Wat ik heb gedaan is het volgende: vanaf 4/5 dpo tot 8/9 dpo heb ik elke ochtend en elke avond onder de warme douche gestaan, met de hete straal op mijn buik tot het rood werd. Daarna te warme kleding aan. Ik heb die dagen wat afgezweet. Die dagen heb ik ook om de 12 uur een aspirine 100mg geslikt. Dat schijnt de doorbloeding ook te stimuleren.
    Of het puur toeval is of niet, ik was zwanger! En het opmerkelijke, ook deze keer net als de vorige keren, kramp rond innesteling.

Succes!

Chocolat, UmmMasrooq en Citroentje93 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina