Week na ovulatie klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anouk, 22 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Hallo dames,

Helaas vorige maand een vroeg mk gehad bij 5 weken. Deze maand weer begonnen met ovulatie testen en vorige week maandag een knal test. dezelfde dag last van steken rechts onderin mijn buik gepaard met lichte menstruatie krampen.

Sinds zaterdag alweer last van menstruatie krampen wat eigenlijk steeds meer wordt. Gisteren ging het weer gepaard met steekjes en vannacht nauwelijks kunnen slapen door de buik en rugpijn.

herkend iemand dit een week na de eisprong?
    Hoop natuurlijk dat het ons gelijk weer gegund is maar ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden....

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Oh wat spannend zeg, helemaal na je miskraam...
    Ik had op 6 dpo een steek in mijn buik en 7 dpo s Avonds en s nachts een zere rug wat uitstraalde naar mijn been. Ik testte 11 dpo licht positief

Anouk vindt dit leuk.
  3. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ja indedaad spannend!! De vorige keer had ik op dag 8 steken aan de rechterkant maar daarna kan ik me niet herinneren dat ik me zo voelde......
    ga zaterdag op vakantie dus denk dat ik voor die tijd maar wel even een testje.

4. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Kan hoor! Ik had ook een week na m'n eisprong allerlei vage klachten (geen steken) waarvan ik dacht, is dit nu iets of houdt m'n lichaam me voor de gek...?! Op 11dpo positief getest :)
    Succes, ik duim voor je!

Anouk vindt dit leuk.
  5. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Dankjewel!! Spannend!

6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Helaas heb ik dit standaard na mijn eisprong. Kleine week na ei al wat krampjes en andere kwaaltjes. Kan door een zwangerschap komen, maar helaas ook door progesteron wat aangemaakt wordt na je ovulatie. In mijn geval zegt dit niks. Succes!

Deel Deze Pagina