grote kans dat ik zwanger ben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cjmdorst, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjmdorst

cjmdorst Nieuw lid

10 dec 2007
    1
    0
    0
    Hallo,
    Ik zit met een probleempje. Ik praat nu over 2 weken geleden. Ik ben een week ongesteld geworden, en moest donderdag weer beginnen met het slikken van de pil, maar ik kwam er zondagochtend achter gekomen dat ik de pil dus al vanaf donderdag ben vergeten (heb hem toen gelijk weer geslikt). Zaterdagavond heb ik met mijn vriendje geslapen. Ik weet niet of het tussen mijn oren zit, maar ik ben erg misselijk sindsdien, erg veel pijn in mijn rug.. Ik weet allemaal niet of het er mee te maken heeft, maar is de kans groot dat ik zwanger ben?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi cjmdorst,

de kans is niet zo groot dat je zwanger bent door de gemeenschap van die zaterdag. Dat was dan cyclusdag 9 of 10 als ik het goed heb uitgerekend. Rond cyclusdag 14 heb je gewoonlijk de eisprong als je niet aan de pil bent. Wel zou ik als ik jou was deze hele strip als niet veilig beschouwen omdat het hormonen niveau wellicht niet goed was om een eisprong tegen te gaan. Dus ik denk dat je safe zit en dat d eklachten gewoon bij je pilgebruik horen.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina