Hoi Dames, Ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier dus dit is het eerste wat ik hier schrijf. 1,5 week geleden heb ik last van gigantische obstipatie gehad, dit was echt een hel! Gelukkig is dit nu weg, maar ik heb gelezen dat dit een zwangerschapssymptoom zou kunnen zijn. Hebben jullie hier ervaringen mee? Nog een vraag die ik heb: Ik zou officieel morgen ongesteld moeten worden, maar nou is eergisteren een lichte bloeding begonnen in de ochtend, die daarna gestopt is. De rest van de dag is hij weggebleven en 's avonds hebben mijn man en ik seks gehad. De volgende ochtend had ik weer een lichte bloeding en dit is tot aan vandaag doorblijven gaan. Dus ik dacht, ik ben helaas ongesteld geworden. Maar het is helemaal niet veel, als ik na 2 uur in mijn maanverband kijk, zit er bijna niks in. Het is een beetje roze en bruin van kleur. Ik heb echt geen idee wat ik hier van moet denken. Hebben jullie hier ervaringen mee? Mijn man en ik proberen inmiddels al 4 jaar zwanger te worden. Vorig jaar Juli een eileider operatie gehad. En ik begin inmiddels de moed en de hoop een beetje op te geven.. Ik Kijk uit naar jullie reacties.. Groetjes Lian
Obstipatie kan idd een zwangerschapskwaal zijn. Je cyclus kan een keer anders zijn dat je een langere aanloop hebt naar je echte menstruatie. Heb je al een test gedaan? Ben je zeker van je eisprong?