Urine/ afscheiding in onderbroek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chubje, 14 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubje

Chubje Lid

14 jul 2021
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi dames,
    Ik ben hier nieuw. :) Mijn man en ik zijn al een tijdje bezig met zwanger worden, en aangezien dat niet lukt zijn we nu bezig met iui. We hebben al 4rondes iui achter de rug en heb nu over 3 dagen mijn nod. Nu komt mijn vraag: ik heb al een week lang de hele dag door rare vlekken in mijn onderbroek?!? In de eerste instantie dacht ik dat het urine was, maar het ruikt naar niks ik plas ook gewoon genoeg... of kan het misschien afscheiding zijn ? heeft iemand anders dit wel eens gehad?? Ik ga er eigenlijk niet van uit dat ik zwanger ben maar vind dit wel een beetje raar.

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Lijkt op waterige afscheiding. Dit kan voorkomen.

3. Chubje

Chubje Lid

14 jul 2021
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hi! thanks voor je antwoord. Maar is dit wel normaal? Heb dit nog nooit in me leven gehad... moet wel 4x per dag een andere onderbroek aan. Kan het niet een blaasontsteking zijn? Want ik moet ook wel veel plassen.... wel zonder pijn dat wel.

4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Misschien kun je een vroeg testje wagen. Veel van de zwangeren geven aan dat het een zwangerschapssymptoom is. Wil niet zeggen dat je zwanger bent maar zou kunnen. Als het geen urine verlies is en afscheiding kan dat.

Ik heb het ook vlak voor mijn nod (bijna altijd) niet de hoeveelheid die jij omschrijft maar wel dat mijn afscheiding waterig is. Zelf was ik nooit zwanger.

Maar jij geeft aan dit nooit te hebben dus wie weet.

Succes.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Het zou urine kunnen zijn, maar mijn ervaring is dat je dat wel voelt en ruikt - als je een blaasontsteking vermoedt, zou ik je urine voor de zekerheid even laten checken.

Afscheiding kan onder invloed van hormonen erg veranderen, van taai tot waterig, van wit tot doorzichtig. Als je geen blaasontsteking hebt en je hebt geen stinkende afscheiding of jeuk, zou ik er van uitgaan dat het gewoon waterige afscheiding is.

6. Chubje

Chubje Lid

14 jul 2021
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ik vind het nog te vroeg om een testje te doen. Aangezien ik ook geen andere symptonen heb. Ik vind dit wel heel apart in ieder geval.... het is elke keer net of ik in me broek heb geplast heb maar het ruikt niet zo. Vreemd he? Ik dacht misschien dat iemand anders hier het ook wel eens heeft gehad maar kon er niks over vinden.

7. Chubje

Chubje Lid

14 jul 2021
    5
    0
    1
    Vrouw
    Dan denk ik dat het inderdaad waterige afscheiding is. Maar vreemd is het wel toch?

Deel Deze Pagina