Hoi allen! Ik ben 23/07 voor het laatst ongesteld geweest, op 16/08 begon heeeeel licht bruinverlies en had ik een positieve test. Op NOD 18/08 werd deze duidelijker en 22/08 (+/ 4.2wk) een clear blue 1-2 wk Alleen heb ik wel nog dagelijks heel licht bruinverlies/afscheiding?? Het vloeit niet echt, het is meer met 'druk' zetten of wanneer ik even bezig ben geweest (overigens ook uuuren tussendoor niks) maak me er heel erg zorgen om.. zeker omdat ik al 3 x een MK heb gehad waarbij ik toch ook helderrood bloed verloor (eerste MK ook niet veel in 1x, eerst een aantal weken steeds een beetje) Vanmorgen opnieuw een CB gedaan en hij gaf wel 2-3 weken aan (+/ 4.6wk) dus het HCG stijgt wel waardoor ik toch nog een sprankje hoop hou!! Mogelijk iemand met hetzelfde verhaal.. die me toch iets kan geruststellen.. 13/09 heb ik pas een afspraak bij de VK, maar ik word weer GEK van deze onzekerheid En daarom ga ik 3/09 voor een vroege echo.. al zie ik maar IETS zitten!! Ik hoop wat te horen
Ik heb vanaf 5 weken tot 8 weken bijna continu bruinverlies gehad met af en toe ook roze en een keertje helder rood. Maar inmiddels bijna 14 weken zwanger bruin is oud bloed dus hoeft niks te betekenen, en dat je testen oplopen is ook een goed teken! Hopelijk voor jou ook een goede uitkomst!
Ik heb bij alle zwangerschappen bloedverlies gehad. Bij de doorgaande zwangerschappen hield dit aan tot de eerste 3 maanden en daarna was het over. Alles is zo vreselijk goed doorbloed dat er makkelijk een vaatje kan knappen. Deze zwangerschap op NOD zelfs een flinke veeg donkerrood bloed alsof ik ongesteld was geworden. Daarna ging het over in roze tot het over was. Bloedverlies hoeft dus niet altijd direct foute boel te zijn