In oktober heb ik helaas een miskraam op moeten wekken. Uiteindelijk 11 november voor het eerst weer ongesteld geworden. Toen 4 december weer (korte cyclus van 24 dagen toen). Op 18 en 19 december had ik een positieve ovulatie test. Ik heb gisteren (29 december) getest want ik vermoedde dat ik rond de 10 DPO zat. Helaas omo wit. Is mijn kans nu voorbij? Ik heb ook geen idee wanneer mijn NOD is door de miskraam en korte cyclus hiervoor..
Ik begrijp dat je ontmoedigd bent dan. Maar er zijn zat vrouwen die pas later positief testen. Dus nee ik denk niet perse dat je kans voorbij is. Afwachten nog
Dankjewel! Het maakt me onzeker dat ik overal lees “toen ik op 10dpo geen positieve test had betekende het bij mij altijd dat ik niet zwanger was”. Rationeel gezien weet ik ergens ook wel dat er nog wel een kans is. Het is gewoon zo frustrerend, dat wachten.
Ligt ook heel erg aan de test. Ik wist echt zeker dat ik zwanger was, maar de testen bleven wit op 10 dpo. Ander merk gepakt en daar was het tuurstreepje! En aan de urine. Ik dronk een paar uur niks. Wel gewoon plassen. Na een aantal plasjes is je urine dan echt donker.
Toen ik 10 dpo geen positieve test had betekende dat dat ik toch zwanger ben dus nee. Het kan zeker! Duim nog ff door voor je!
Stel dat je echte piek de 19e was, dan was je eisprong 20 of 21 december. Dat betekent dat, wanneer je eisprong 21 december was, je gisteren pas 8 dpo was en nog wel erg vroeg met testen. Dus je kansen zijn nog niet verkeken. Ik ga voor je duimen. Zelf had ik op 11 dpo pas een heel licht streepje
De innesteling is vaak tussen 6 en 11 dpo dus als je bijv op dag 9 je innesteling hebt gehad dan is het logisch dat je op 10 dpo nog negatief test.
Hier op 10 dpo nog een negatieve test, ze ligt nu naast me in de co-sleeper haha . Ik werd ook altijd heel onzeker van iedereen die hier al zó vroeg positief test, maar dat geldt dus niet voor iedereen. Ik duim voor je!
Ik denk dat je nog geen 10dpo was. daarnaast ligt het er aan met welke test je test en hoe goed je kunt turen bij mij betekend 10dpo negatief dat ik niet zwanger ben of dat het niet goed zit (vroege miskraam gehad waarbij ik ‘pas’ 12dpo streepje had). Ik test wel met early testen. ieder lijf is anders dus denk dat je veel verschillende ervaringen zult lezen.