Vandaag 12dpo en negatieve zwangerschapstest, wel nog hoge temperatuur. Maandag word ik normaal ongesteld en heb me tussen 9dpo en 11 dpo echt ellendig en grieperig gevoeld. Heel vaak enorm warm gehad en een hoge temperatuur. Maar niet echt koorts. Ik voelde ook steekjes onderaan en af en toe wat maagzuur. Sinds vandaag voel ik me niet meer ziek, en heb ik wel nog steekjes. Links, rechts, onderaan, rond navel. Ook heb ik nu derde dag op rij een druppeltje roze bloed verloren bij een toiletbezoek. Wat denken jullie? Is er nog hoop? En hebben jullie het ziek zijn/een eventuele innestelingsbloeding ervaren?
Hoihoi. Ziek zijn heb ik wel gehad. Alleen geen koorts maar wel overgeven en een beetje algehele malaise. Innestelingsbloeding heb ik niet gehad. Dus kan ik niks over zeggen. Je weet het nooit hoe het gaat. Een paar dagen wachten en als je nog niet ongesteld bent weer testen. Fingers crossed!
Zolang de menstruatie niet doorzet is er hoop. ik zit me af te vragen of ik innesteling heb gehad. Gisteren op 6 dpo hondsmoe en duizelig. In avond een uur venijnige steken gehad. Vannacht lichte steekjes. Vanmorgen 7 dpo wakker met rugpijn en beetje misselijk. Beetje menstruatie achtige kramp en ik heb het koud. Dus hopes up voor ons! QUOTE="TTCfirstbaby, post: 24321237, member: 123877"]Vandaag 12dpo en negatieve zwangerschapstest, wel nog hoge temperatuur. Maandag word ik normaal ongesteld en heb me tussen 9dpo en 11 dpo echt ellendig en grieperig gevoeld. Heel vaak enorm warm gehad en een hoge temperatuur. Maar niet echt koorts. Ik voelde ook steekjes onderaan en af en toe wat maagzuur. Sinds vandaag voel ik me niet meer ziek, en heb ik wel nog steekjes. Links, rechts, onderaan, rond navel. Ook heb ik nu derde dag op rij een druppeltje roze bloed verloren bij een toiletbezoek. Wat denken jullie? Is er nog hoop? En hebben jullie het ziek zijn/een eventuele innestelingsbloeding ervaren?[/QUOTE]