Hoi! Het is mijn eerste cyclus die ik track na mijn miskraam (12 juli) met het oogpunt om terug zwanger te worden. De vorige zwangerschap was spontaan. Na ongeveer 6 weken kon mijn menstruatie terug op gang komen had de gynaecoloog gezegd. Daarom ben ik ongeveer 3 weken op voorhand gestart met ovulatietesten en heb ik volgens mij zondag 13 augustus mijn ovulatie gehad. Parameters op dit te bepalen waren hiervoor temperatuur, cervixslijm en ovulatietest. De afscheiding die ik na m'n ovulatie had was vooral witachtig, kleverig, droger en minder aanwezig. Nu 9 dagen na m'n ovulatie heb ik wat bruine afscheiding in mijn ondergoed. Ik las dat innestelingsbloeding geen slijm bevat. Ik zag wel dat er ook wat van die kleverige afscheiding in m'n ondergoed lag. Zou dit kunnen dat je bij innesteling ook nog witte afscheiding verliest? Of zou dit toch al het begin van mijn menstruatie kunnen zijn? Ik ben zo ongeduldig om te weten of ik nu al zwanger zou zijn, het is sterker dan mezelf. Dankjewel voor een antwoord!
Hier heeft natuurlijk niemand antwoord op. Ik vind een aankomende menstruatie bij bloedverlies het meest logisch maar heb dan ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Hopelijk is het snel weer raak
Dankjewel voor je antwoord. Ik denk inderdaad ook mijn menstruatie, nu vandaag bloed ik gewoon. Maar het is zo bizar, 9 dagen na m'n ovulatie al... Hierover maak ik me wel zorgen. Als ik zo'n cyclussen heb betekent het dat het moeilijk zal zijn voor het vruchtje om in te nestelen...
Ik zou iets minder nadenken dat hoeft niet zo te blijven en je weet nooit de exacte dag van je eisprong. Kan best een dag eerder geweest zijn. En 10 dagen is helemaal niet te kort. Ik snap de wens heel goed maar alles overanalyseren gaat je niet sneller zwanger maken. Het is al eens gelukt dus de kans dat het nog een keer lukt is groot
I know, ik probeer het en ik wou dat ik het kon, maar het is sterker dan mezelf... Ik ben een controlefreak. Ik blijf steeds denken dat de vorige zwangerschap een lucky shot was. Ik heb heel onregelmatige cyclussen. Daardoor is het moeilijk voor mij om los te laten.
Had ik voor de eerste zwangerschap ook. Daarna na die eerste miskraam een regelmatige cyclus opeens. Hopelijk voor jou ook zo