Hai meiden, Misschien stom hoor, maar ik heb het gevoel dat ik zwanger ben geworden deze maand. Volgens de calculator had afgelopen zondag mijn innesteling(als deze er is geweest natuurlijk) zaterdag begon ik me een beetje vreemd te voelen. Steekjes in mijn onderbuik. Sinds zondag heb ik het gevoel of mijn borsten ontploffen en er lopen heel wat aders doorheen. Ook heb ik veel last van maagzuur (niet overgeven) maar bij alles wat ik eet krijg ik het. Deze week duurt zooooooooo lang. Mijn gevoel en mijn lichaam zegt dat ik eindelijk na 13 maanden zwanger ben...maar ik ben ook bang dat ik mezelf helemaal gek loop te maken. Sorry......heel verhaal maar ik moest het echt even van me af schrijven. Groetjes Debby
Hoi Debby, ik had net ergens anders ook al een reactie geplaatst op jou bericht maar dacht doe het hier nog een keer Jou klachten komen me heel erg bekend voor en ik hoop van harte dat je straks een super duidelijke postieve test in je handen hebt! Groetjes Delilah en sterkte met wachten nog even
Hoi Debby, Ik hoop dat je gevoel klopt! Ik heb deze maand ook allemaal kwaaltjes die ik anders niet heb, maar dat heb ik helaas al vaker gehad en dan werd ik toch ongi... Maar ik hoop dat het deze keer toch raak is! Ik ben erg benieuwd! Wanneer ga je testen? Gr. Jikke
@Ddebbyy: Ik heb eigenlijk het zelfde gevoel. Ik heb mijn NOD 24 jan, dus rond 10 jan mijn eisprong gehad. Maar ik heb sinds 2 dagen steeds krampjes in mijn onderbuik en ik voel me gweoon anders, heb ook steeds een opgeblazen gevoel in mijn buik. Maar het is voor mij de eerste ronde, dus ik probeer mezelf maar voor te houden dat het niks is, maar mijn gevoel zegt wat anders... Ik moet nog 10 dagen wachten, tot ik mag testen, kan eigenlijk niet zo lang wachten maar goed... Jij ook succes, ik zou voor ons alle twee duimen. Groetjes sanne
Ja vreemd he.....ik hoop het ook maar ja... Ik moet jullie zeggen dat ik me nog nooit zo heb gevoeld.....voel me wel vaker anders als normaal maar dat zijn meestal ongie gevoelens en die heb ik absoluut niet. Ik gooi er zondag of maandag een testje tegenaan. Thanksss meiden jullie horen van me Groetjes Debby
Hey meiden Mijn vriend die zei gistermorgen Mijn gevoel zegt dat jij zwanger bent Ik in Ik zei hoe zou jij dat weten Mijn voorgevoel omdat ik die andere maanden dat niet gevoeld heb Dus maar weer afwachten wel spannend Liefs Tijgertje23
hihihihi dus er zitten meer meiden op de wachtbank...... Ik hoop dat we ALLEMAAL zwanger zijn zou wel leuk zijn! Groetjes Debby
hey hoi, Ik kan ook mee doen....(op de wachtbank) Ik heb eigenlijk elke maand weer wel wat klachten of kwaaltjes die lijken op het zwanger zijn....nu is het vooral mijn onderbuik opgezet en gevoelig....en ook mijn gevoel zegt heel zeker dat ik zwanger ben maar vind het zo moeilijk om te geloven....bang voor weer een teleurstelling....! Ik hoop dat we allemaal snel of NU zwanger zijn...keep our fingers crossed! SPANNEND liefs Eva
Pfffffff.........de testen liggen me de hele dag aan te staren...ik weet dat het veeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg is om te testten... Ik wil uiterlijk tot zondag wachten. Met die van mat care schijn je 3 dagen voor je nod te kunnen testten
Hey Debby, We hebben op dezelfde dag onze NOD.... Ik wil wachten tot woensdag ofzo...maar vind het ook wel erg moeilijk dat wachten! Hoop dat we allemaal zwanger zijn of worden heeeeeeeeeel snel! Pffff...kan me vandaag echt niet concentreren.....ik ga maar een keertje vroeg naar huis...heb toch geen afspraken meer! greetz Eva
Toen ik trouwens vanochtend wakker werd moest ik rennen naar de wc.........de binnenkant van de wcpot was het eerste wat ik zag vanochtend... Een nieuw "symptoon"dus Groetjes Debby p.s. succes met wachten allemaal
hahahahahaha erg he dat wachten? Nou tot woensdag hou ik niet vol hoor. Dinsdag is mijn NOD....dus ik test zondag......maandag en dinsdag heb er toch 3 gekocht Hopelijk is eentje genoeg maar je weet maar nooit