Pijn tijdens gemeenschap(vrijen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nenatje, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    hallo dames ben nieuwe hier.

ik ben ook bezig met zwanger worden.
    maar ik zit me iets raars, sinds een paar maanden heb ik elkekeer pijn als we aan het vrijen zijn, dus als hij in me komt voel ik echt pijn dat duurt effe tot ik er niet op let, ben dan blij als me man uit me is.
    Paar maanden geleden had ik bergens last van. nu opeens voel ik zo een pijn.

Ik verlies geen bloed of zo, mar ik ben wel bang.

en soms heb ik pijn in me onderbuik en dat duurt een paardagen en dan is het weg.

zijn er ook vouwen als mij die dit soms hebben?

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Kan het zijn dat hij tegen je baarmoedermond aan komt ? Dat dat pijn doet..

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Nenatje, ik had dat ook altijd bepaalde dagen in mijn cyclus en toen ik zwanger wilde worden kwam ik er achter dat het met mijn eisprong te maken had.

Heb je altijd pijn bij het vrijen of alleen een paar dgen, dan zou het misschien ook door je eisprong kunnen komen?

4. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    hoi Delilah, ja het is een paar dagen tot een week of zo, de pijn begint al als hij bij me naar binnen gaat :oops: dan is het even doorbijten.

juweeltje, nee het is bij het begin als hij net in me zit...

sorry dames ik schaam me een beetje maar ik moet het wel effe vragen wat ik zit er erg mee :(

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik ben erachter gekomen dat het vooral bij het 'stoten' pijn doet en dan inderdaad rond de dagen van mijn eisprong.
    Ook merkte ik vorige ronde op dat ik rond mijn eisprong pijn in mijn onderbuik had (zo'n drie dagen) en dan vooral als je er op duwde. Een soort blauwe plek gevoel.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou je hoeft je zeker niet te schamen! Ik vond het ook nooit fijn om te vrijen als ik rond mijn eisprong zat daarom dat ik meteen daaraan denk bij jou verhaal! En als je pijn hebt en je zorgen maakt moet je er gewoon over praten!

Misschien kun je eens opletten waar je ongeveer zit in je cyclus als je er weer last van krijgt. En anders gewoon langs de huisarts gaan hoor!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey schamen hoef je je inderdaad niet hoor. De enige keren dat ik pijn bij het vrijen had is toen ik een schimmelinfectie had :oops: Dat was echt heel pijnlijk.maar met kuurtje van de ha ben je er zo weer vanaf.. heel gek trouwens toen ik de pil nog slikte had ik er geregeld last van nu al een paar maanden niet meer!

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik weet niet of je gevoelig bent voor schimmels maar het zou ook kunnen dat je een sluimerende schimmelinfectie hebt. Het is daarbij goed mogelijk dat het een weekje pijn doet en dan weer even niet, dit kan een combinatiepijn zijn van je eisprong en de schimmel.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had het juist laatst vlak voordat ik ongi werd! Mensen, ik dacht dat ik door de grond ging. Ik wist niet wat me overkwam. Was de eerste keer dat mij dit overkwam. Het gebeurde mij ook toen hij net in mij kwam en ik bovenop hem zat. Telkens als hij stootte, kreeg ik een flinke pijnlijke steek te verduren. We zijn toen maar anders gaan liggen. Ik denk dat mijn baarmoedermond toen laag zat ofzo. Gisteravond tijdens het klussen had ik trouwens nergens last van.

10. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere

He bedankt mop, ja ik scham de me een beetje maar na al deze lieve re's schaam ik me niet meer.

11. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    welke ronde ben jij zwanger geworden?
    Ik denk dat als de sex soepel gaat dat je ook snel zwanger wordt, ik zat altijd met een naar gevoel als hij in me gaat en dan ben ik zo gespannen.
    ik ben er zelfs voor naar de gyn geweest, maar die ziet niks alls is goed volgen haar dan.

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben nu in de 2e ronde zwanger geraakt snel dus...
    maar wat ik dus ook ahd altijd bang van doet pijn en schijnt dat je dan onbewust je spieren daar samen trek en het dus nog meer pijn doet..

en denk inderdaad dat je sneller zwanger bent zo want kan je 'geniten'nu en ben je niet gespannen niks :) ben benieuwd hoor ;)

13. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    bedankt mop, ik hoop dat het gaat lukken ik heb een mk gehad in november 2007 en sinds dien nog niet zwanger.
    Ik voel me soms echt verdrietig gewoon.
    ik wil zo graag een kleine :cry:

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    geloof me best dat je, je rot voelt daardoor..
    ik heb nog nooit een miskraam gehad hoop het ook niet mee te maken lijkt me erg zwaar

maar meis ik ga voor je duimen dat het nu snel raak is! hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

15. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere
    Ik ben 29 en jij?

Ik hoop het en wees blij dat je het nog nooit he meegemaakt want het is geen pretje.

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben 19 zie me profiel maar :)

geloof inderdaad dat het geen pretje is mijn moeder die heeft bij 13 weken een miskraam gehad en praat er nog wel eens met haar over...
    hopelijk maak je het geen 2e keer mee en ben je snel zwanger van een mooi wondertje :)

17. nenatje

nenatje Lid

27 feb 2008
    74
    0
    0
    almere

Ik hoop het bedankt mop, ik wil zo graag en vooral omdat ik nu klaar voor ben.
    maar ik hoop natuurlijk op het beste en ik wens jou een hel gezonde zwangerschap toe, verwen je zelf en geniet er lekker van.

maar zodra het raak is laat ik het je wten ;)

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    is goed :)

ik duim voor je!

Deel Deze Pagina