innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Parels, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb op dag 18 mijn ei gehad, dit wetende door mijn ovulatietesten.

Nu heb ik normaal een kortere cyclus maar door mijn koorts van deze maand is mijn ei ongeveer een week later geweest.

Nu had ik afgelopen week eerst een dag een roze veegje en daarna 2 dagen een veegje oud bloed...

Ik dacht dat de innesteling ongeveer 5 dagen na je ei plaats vond, kan het ook zijn dat dit na 8 dagen pas is?

Eerst dacht ik dat ik al ongi ging worden, maar nu dat allemaal niet het geval is, dacht ik misschien kan het toch nog mijn innesteling zijn? Of zou dat echt te laat zijn? Zo ja, zou het dan toch al vast een teken van mijn ongi zijn, normaal heb ik nooit van te voren wat oud bloed verlies of een roze veeg.

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Het hoeft niet precies 5 dagen te zijn, het kan ook wat langer duren. Op de site van clear blue staat ongeveer een week. Maar je bent al overtijd zie ik?
    Testje is de enige zekerheid, maar dat wist je al.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik voelde mijn eispong precies en had na 10 dagen ene innestelingsbloeding! en zie mijn banner :) spannend!

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    OKe dan, dan is er voor mij nog hoop dus, super! Ik heb gister getest, maar dat is veel te vroeg geweest, was pas de 11e dag na ei, de test was dan ook negatief...

Maar echt goed om te horen, na hoe lang heb jij getest, in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap, heel erg super voor je!

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hoeveel bloedverlies had jij? En hoe lang heeft dit geduurd?

6. Niet meer actief

ik heb op dag 14 mn ei gehad en op dag 20 afscheiding met sliertje bloed erin maar zoals we inmiddels weten kan het niks betekenen maar kan ook innesteling zijn geweest

een innesteling kan plaats vinden 5a 10 dg na de eisprong zegt mijn gyn

dus is afwachten

liefs kaley

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey, ik heb deze maand precies hetzelfde. Ik zit vandaag op dag 33 en heb vorige week 1 dg bij het afvegen een beetje roze gehad, daarna helemaal niks meer. Nu heb ik vorige maand een mk gehad, dus durf niet te veel te hopen. Nog maar even afwachten!

8. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Kun je bij een innesteling ook steken krijgen? Had net twee felle steken in buik, kreeg er gewoon kippevel van. 8 maart is mijn nod. Vanmorgen was temp ook 0,2 graden gezakt. ben benieuwd!

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Sorry late reactie van mij ;)
    ik heb 2 dagen voor NOD positief getest:)
    En de "bloeding was s'avonds een keer 3 dupjes met afvegen en de volgende morgen een klein ebeetje bruin met afvegen en die avond weer 3 drupjes..verder niet

Deel Deze Pagina