Hallo, Mijn cyclus wordt steeds onregelmatiger/langer en afgelopen week ben ik maar 1,5 dag echt ongi geweest (en nog wel paar dagen roze vegen, maar verder niet). Nu heb ik steeds zo'n last van zeurende lage buikpijn, waarbij het lijkt alsof het nu ook naar m'n benen trekt. Heeft iemand dit ook wel eens (gehad)? Is dat normaal? Rond en na m'n ei heb ik wel last van die buikpijn, maar aan het begin van de cyclus niet... Dit is de eerste keer dat ik het zo heb, moet ik me zorgen gaan maken? Liefs Meis1984
Ik heb precies het zelfde.. maand geleden, 3 uurtjes gevloeid en dat was het.. huidige ongesteldheid die vorige vrijdag is begonnen alleen maar donkerbruin gevloeid en dat minimaal en zeurderige buikpijn onderin de buik wat door straald naar bovenbeen. en het niet te hebben over m,n buik, die is dikker en strakker
Hoi meis1984, Ik zie dat je laatste cyclus een stuk langer geweest is. Heb je al een testje gedaan ik wil je natuurlijk helemaal geen valse hoop geven maar omdat je ook maar 1,5 dag ongi bent geweest. Misschien was dat wel een innestelingsbloeding En anders zou ik het echt niet weten meid Groetjes snoopy
Heb al getest, meerdere malen. Negatief en verder ook geen klachten die op een zwangerschap kunnen duiden. Dus helaas....