innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door alecia, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey iedereen weer een paar vragen van mijn kant.
    Heb gister een test gedaan die zi negatief, maar mijn lichaam zegt weer eens andes.

Heb een zeurige gevoel in me buik ( lijkt op ongikrampen) ene keer helemaal links, dan rechts dan midden.
    Soms voel ik wat druk op me rug.
    Me sigaretten gaan er niet zo lekker meer in, enkel buiten kan ik roken dan wordt ik niet misselijk.
    Koffie idem, houd ik amper binnen, dus ik doe nu elke keer chocomelk.
    Vanmiddag heb ik al met al 2 x gehad dat ik roze slijmverlies had.
    Ben erg moe, maar denk dat het komt omdat ik weinig slaap heb gehad.

Tevens had ik een enorme angstige droom , ik zou een 8ling krijgen :O
    Weet dat dit toch nooit gebeurd maar , a fijn iemand dat ook eerder gehad?

WEet iemand misschien wat ik met dit allemaal aanmoet, ik moet nog zolang wachten op de officiele testdag.
    Durf ook niet echt pijnstillers te nemen , dus slik kinderparacetamol, dit schijnt niet echt schadelijk te zijn mocht het raak zijn.

Iemandanders nog tips wat ik kwa pijnstilling kan slikken ?
    Als ik te lang op me benen sta dan begint het echt pijn te doen en met honden, knagers en een kat heb ik soms weinig keus.

2. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Als je pas volgende week kan testen is een nega test wel logisch. Symptomen kunnen serieus of ingebeeld zijn, enige wat ik kan zeggen is geduld hebben. Ik duim voor je mee!

Ik weet zelf alleen dat ik over tijd ben, een geruime week. 2,5 weken geleden had ik 'een ongi', dwz beetje roze slijm bij t afvegen, nog geen speldenknopje per dag. Verder helemaal geen symptomen. Hoewel ik nu verslaafd ben aan koffie hoewel ik daar voorheen van over mijn nek ging ;)

3. Niet meer actief

Het is ook veel te vroeg om te testen de innesteling heeft net plaats gevonden of zal nog plaats moeten vinden.
    Het is ook wel erg vroeg om zoveel en zulke duidelijk kwaaltjes te kunnen hebben.
    Al is het natuurlijk per persoon verschillend, de een voelt sneller dan de ander.

Je mag gewoon 6 paracetamolletjes op een dag nemen. Alleen dat dus geen iprobufan of iets anders.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    1 dinge begrijp ik niet: je bent bezig met zwanger worden, en nu smáákt het je zelfs niet meer, en je rookt tóch door?!?

ok.... :(

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Probleem is , stgop ik in geheel ben ik dood en dood ziek, maar rook ik buiten af en toe ff wat, meestal nu 3 peuken op een dag en niet in 1 x dus ristevloei gehaald.
    Ik kan het momenteel niet hebben om dood en dood ziek te zijn, zijn even anere belangrijke dingen te doen.

6. Niet meer actief

Dus jij vind het belangerijker dat jou behoefte word bevredigt dan dat jou kindje adem krijgt ?
    Je moet het zelf weten, ik hoop alleen wel dat je stopt zodra je een positieve test hebt.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Dan stop ik zeker, maar om en in twijfel te zitten en doodziek zijn om dat je niet rookt is ook niet echt gezond vor mij, dus pak ik het liever zo ff aan, en als het posi is met huiarts een plan maken

8. Niet meer actief

Ben blij om te lezen dat je gaat stoppen mocht je zwanger zijn.

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    alles voor een uk he, maar kan het niet alleen heb dan hulp nodig van de huisarts.
    Gelukkig lukt het me nu wel heelgoed om te minderen. :D

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wilde even zeggen dat ik sinds ik getopt ben met de pil ook ben gestopt met roken...ik moet eerlijk zeggen de eerste 2 weken zijn moeilijk maar houd er rekening mee het word ECHT makkelijker...en je mag dadelijk toch nergens meer roken// :)

11. daantje1609

9 jan 2008
    24
    0
    0
    hallo

ik zit nu op dag 20 van me cyclus en had net bruine afscheiding op me inlegkruisje betekent dit een innesteling?Of komt mijn ongie er aan wie kan mij helpen?

alvast heeeel erg bedankt

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik gok dat het een innestelingsbloeding was. normaal is dat ongeveer een week voor de NOD.
    Succes meid! Ik zal voor je duimen.

13. daantje1609

9 jan 2008
    24
    0
    0
    Oke thnx voor je bericht

Nou hoop dat je een goede gokker bent haha
    Ik hoop het zooo mja nog ffies geduld.

verder nog mensen met gokjes of ervaringen?

14. Niet meer actief

Hoi,

Nou ik heb dus vandaag iets nieuws meegemaakt.
    Mijn cyclus staat op 36 dagen en nu dus na dag 26 "ongesteld geworden/innesteling bloeding"?
    Het is heel helder bloed en erg dun, vloeibaar niet net als dat je ongesteld bent met van die stolsels zeg maar.
    Het is ok niet een klein beetje zoals ze hier zo mooi zeggen een druppeltje.
    Nou nee het is in m`n broek wel enkele drubbels maar met afwegen dus ook duidelijk.
    Ik ben benieuwd, als het nu stopt ga ik toch over een week testen.
    Ik moet zeggen dat ik al heel de morgen hoofdpijn had en erge steken onderin de buik.
    Ik hoop zo dat het een innesteling is.
    Wie kan mij zeggen hoeveel bloed je kwijt kunt raken met zo`n bloeding of moet ik er toch van uit gaan dat ik ongi ben en dat ik gewoon een andere cyclus heb gekregen?

Groetjes

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb ook al een paar dagen flink krampen heb gehad.
    Heel af en toe , een klein drupje bloed. ect heel weinig , soms wat bruinig en soms iets roder.

16. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Gister/vandaag zou mijn innesteling zijn.
    Vorige week me ovulatie gehad, die ik duidelijk voelde in me onderbuik (steken)
    Nu waren die steken de volgende dag verminderd en die dag daarna helemaal weg...

Maar vandaag zijn de steken weer terug (soort van lichte menstruatie pijn), en erge gevoelige borsten aan de zijkant.... zou dat een innesteling betekenen?!?! Heb nog geen bloed gehad of iets in die richting...

:rolleyes:

Deel Deze Pagina