ongeloofelijke buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hallo mama's en aanstaande mama's

ik heb dag in dag uit zo n last van buikpijn al aantal keer vk gebeld en dokter geweest niemand kan iets vinden..
    maar me buikpijn is er wel..vk zei mss last van je darmen maar met me ontlasting is niks mis....en je darmen zitten tog niet helemaal onderin je buik ?
    het is niet een plek t kan verschillend zijn soort kramp en onder aan lijkt t t eenn soort menstruatie piijn as ik ga zitten kan t wel iets minder worden mr as ik ga staan komt het weer terug ...mss tog mr een extra echo vragen...herkent iem and dit ? veel last van buik en geen last van darmen of blaasontsteking ?...

wortd er zo moe van en t doet zo'n zeer..:( hoop dat iemand hier zich in kan herkennen...

2. Niet meer actief

is het geen bandenpijn? Dit zit heel laag in je buik, en kan behoorlijk pijnlijk zijn...

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist

nee het is zeker geen bandenpijn want het zit ook hoog in me buik en dat voelde tog anders

4. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb soms ook opeens pijn..een soort kramp. Had ik al voordat ik zwanger was. In mijn geval ben ik er achter gekomen dat het gewoon lucht in mijn darmen is. Zodra het eruit was, was de pijn ook weg. Ik vind het ook vreemd dat deze pijn juist bij je baarmoeder zit.een soort kramp en steken, heel heftig.Misschien dat de darmen wat laag zitten of dat ze pijn op andere plaatsen veroorzaken. Het kan in ieder geval heel vervelend zijn.

misschien is dit ook waar jij last van hebt.

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Blindedarm ontsteking misschien?

6. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    lucht kan mr as ik dan een windje laat is t niet weg hoor..en na de ontlasting ook niet..en een blindedarm ontsteking? dat zou ik tog ook aan me ontlasting moeten merken ?

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, ik heb het ook. De gyn zie tegen mij dat alle organen opgeschoven worden door die groeiende baarmoeder en dat dit behoorlijk pijnlijk kan zijn. Vooral je darmen hebben eronder te lijden en die zitten overal, ook onderin. Sterkte ermee.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb met 14/15 weken een paar keer echt verschrikkelijke buikpijn gehad, kon alleen maar onder de douche staan huilen. Ik was zoooo bang...
    De vk en de huisartsenpost konden beide niks vinden en schreven het af op mijn darmen? Ik had naar mijn idee ook gene last van mijn darmen, maar daarna heb ik het niet meer gehad. Ook werd mijn urine nagekeken op blaasontsteking, dat kan dus ook nog

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb ook heel erge buikpijn gehad. Steeds een paar keer per dag. Soms zo erg dat ik niet kon staan, zitten, lopen. Nu wordt het steeds minder. Ik ben door de VK naar het ziekenhuis gestuurd. Ze waren bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Met 5 weken al 2x echo gehad en met 6 weken nog een keer. Zag er goed uit. Moet de 22ste nog 1 keer controle. Maar heb met 6 weken het hartje al zien kloppen.

Zolang je geen bloedverlies hebt, kan het bijna geen miskraam of buitenbaarmoederlijk zwangerschap zijn. Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon om een (extra) echo vragen. Mijn vk en het ziekenhuis was bezorgder dat wij waren.

Niemand weet waarom ik soms zo'n erge buikpijn heb, maar de darmen zijn meestal wel de oorzaak.

Strekte,
    Judith

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    kan het geen bekkeninstabiliteit zijn?
    'k heb dat zelf nooit gehad gelukkig, maar daar hoor je ook vaak over.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heeft die kleine veel of weinig ruimte in je buik? Ik heb namelijk een tijd terug ook van die enorme krampen gehad en nu weer, en had de indruk dat ukkie aan het draaien was... Aangezien mijn buik erg klein is, (ik zag vandaag foto's van vrouwen die 12 weken waren en net zo'n buik hadden als ik nu), heeft ze weinig ruimte om te draaien en als ze dat dus doet, of soms ook met trappelen, dan verga ik van de pijn... Voelt als krampen, een beetje alsof je heerlijk ouderwets buikgriep hebt :(
    Ik zit er soms bijna van te kotsen, zo zeer doet het!
    En dan zegt iedereen: is zo genieten als je je kindje van binnen bezig voelt, :-D NOT! Ja, als ze gewoon wa ligt te bewegen, da's wel leuk ja. Maar dta draaien en schoppen mag ze achterwege laten van mij. (En dan te bedenken dat ik nog 16 weken (en als we de echoscopist moeten geloven: 18 weken) moet en het alleen maar erger schijnt te worden, de last die je hebt van het draaien en schoppen...

12. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ja ik dnk dat ik zoeizo een extra echo aan ga vragen want die kleine is ook zo rustig de laaste tijd en schopt niet zo hard..terwijl dat juist harder moet worden en hoor van alles over dat je placenta dan mss minder werkt en zwangerschaps vergiftiging ...me hand tintelde vande week ook af en toe erg licht in me hoofd en me plas is tog ook een rare kleur ze kunen van alles zeggen mr ik vertouw t gewoon niet..en me urine laten nakijken op eiwitten...ben r gewoon niet zeker van heb wel over een week anderhalf de 25ste 3d echo...maja..wil ik nog zo lang ws8tte..:S

13. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ja ik dnk dat ik zoeizo een extra echo aan ga vragen want die kleine is ook zo rustig de laaste tijd en schopt niet zo hard..terwijl dat juist harder moet worden en hoor van alles over dat je placenta dan mss minder werkt en zwangerschaps vergiftiging ...me hand tintelde vande week ook af en toe erg licht in me hoofd en me plas is tog ook een rare kleur ze kunen van alles zeggen mr ik vertouw t gewoon niet..en me urine laten nakijken op eiwitten...ben r gewoon niet zeker van heb wel over een week anderhalf de 25ste 3d echo...maja..wil ik nog zo lang ws8tte..:S

14. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Bij mij hadden ze het erover dat het wel eens oefenweeen zouden kunnen zijn. Misschien wel vroeg maar het kan zijn dat je misschien te veel hooi op je vork neemt?

Dat was wel bij mij het geval en eigenlijk nu nog steeds.

Mijn vk zegt altijd als je er geen regelmaat in hebt en je voelt het kindje nog kan het vanalles zijn. Misschien indalen van het kindje?

Sterkte ik weet hoe pijn het kan doen dat je ligt te kronkelen van de pijn.

Liefs nance158

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi, dat getintel is wel normaal hoor: komt omdat de wanden van je bloedvaten wat dunner zijn tijdens de zwangerschap. het enige wat je daartegen kunt doen is regelmatig van houding wisselen.
    En dat slap voelen en duizelig: kan te maken hebben met ijzergebrek en lage bloeddruk, dus dat zou ik ff laten checken bij je huisarts... als je toch voor je urine gaat, :-D

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik moest ook gelijk denken aan zws vergiftiging, ik kreeg zws vergiftiging dirct na mijn bevalling maar uren daarvoor had ik vreselijke buikpijn, hoog vlakbij mijn middenrif, een soort kramperig gevoel. Maar bij zws vergiftiging zit de pijn hoog en niet wat je zegt laag. Het kunnen idd ook oefenweeen zijn, die voelen ook zo aan zoals jij ze beschrijft.

17. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    nou heb vanavond eeen extra echo ...ikke ff blij:D ..kon hem zo krijgen kan ik de kleine ook weer ffies zien..stiekum hopen dat ik tog weer paaar fotootjes mee krijg ..en dat natuurlijk alles goed is das t belnagrijkste.....:D...ben in iedergeval beetje opgelucht dat ik n echo krijg ivm met chekcken groei en placenta...;
    D

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik had ook zulke klachten en bij mij bleek het een blaas ontsteking te zijn en later liep het zelfs over in nierbekkeontsteking en dus kreeg ik ook pijn in me rug erbij... toch maar even je water naar de huisarts brengen misschien?

19. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    NoU dames...ik ben geweest enne ..niks aan t handje hoor..hihi...alles was oke vruchtwater placenta hartje....voeten waren al 5 cm..:| en de buikpijn zijn waarschijnlijk tog harde buiken die zeeer doen..meer rust duss...:( zit ik niet egt op te w8tte..hou helemaal niet van rust hahaha...en sinds ik ben geweest is menneer volop an t trappelen...mss hield ik hem zelf wel stil.. .doordta ik me tg zorgen Baarden ofso...en ze zei ook dat ie meer coordinatie kreeg dus niet egt meer in t rond trapt zeg maar...mr menneer ligt wel nog steeds helemaal dubbelgevouwen..met ze voeten bij ze hoofd...geen idee hoe ie dat voor elkaar krijgt..met ze kont in me bekken..niet echt fijn...hopen dat ie dat niet volhoudt tot t end zal ik flink ziek van zijn...heb ook nog paar leuek fotos gehad aleen wordt t minder duidelijk as t kindje groter wordt...das wel Jammer...mr gelukkig..Onze jongen is in Orde das t ALLER belangrijkste Toch ?

20. anke dk

anke dk Nieuw lid

15 jul 2008
    2
    0
    0
    verzorgende
    genk
    hey hey iedereen
    vanaf gisteren heb k echt veel pijn in men onderbuik,dat door trekt naar mijn lies en naar men onderrug...ben zo bang dat er iets fout zou kunnen zijn...maar de gyne gebeld...die scheepte me af...daarna heeft men vriend gebeld...we mogen morgen om 9 u komen! normaal had ik pas afspraak de 29ste juli...ik ben zo bang...het is mijn eerste zwangerschap! ik heb geen bloedverlies of zo maar toch...morgen zal ik meer weten

groetjes

Deel Deze Pagina