Hallo iedereen, Omdat ik binnenkort met iui ga beginnen en ik vandaag ongesteld zou moeten worden heb ik een zwangerschapstest gedaan, gewoon voor de zekerheid. Maar volgens mij is hij positief? Ik zie op de test zelf een duidelijk lichtrose streepje. Kunnen jullie op de foto meekijken even? Bedankt. Grt Vanilia
Lijkt er idd op dat je zwanger bent! Voor de zekerheid nog een andere test? Wil de pret niet drukken, maar heb de test die je nu gebruikt hebt, zelf ook al 2 keer gebruikt, en beide keren een onterecht positief resultaat... :
Ik geloof dat ik je mag feliciteren! Mooi streepje, gooi er over twee dagen nog een testje tegenaan en dan zal het streepje duidelijker zijn!
Whaaaaa volgens mij is ie posiiiiiii maar test toch morgen of overmorgen nog een keerrrrrrr whaa vanilia ben zo blij voor je ik hoop dat jij ook aan de beurt ben net als ons na 2 jaar wachten super!
Heej, ik denk ook dat de test positief is hoor! Dat betekent dus dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik zou idd morgen of overmorgen nog eens een testje wagen, dan is ie vast al een stuk duidelijker. En btw, ik heb deze test ook al vaker gedaan, nooit vals positief! Liefs
Ik zie ook een 2e streepje eeen voorzichtige felicitatie hoor. Misschien idd morgen of overmorgen nog een testje misschien een digitale
Ik zou gelijk je huisarts bellen voor een bloedtest! Dan kan je daarna meteen de IUI afzeggen. Ik durf bijna gefeliciteerd te zeggen! Lichte streepjes zijn ook streepjes!
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, superlief! Ik kan het echt nog steeds niet geloven, heb de test naast me en ik blijf er naar kijken maar ben inderdaad nog niet helemaal overtuigd. Ik ga denk ik overmorgen als de menstruatie weg blijft nog een keer testen. Ik hou jullie op de hoogte Veel liefs.