Ik snap er niets meer van! Heb een cyclus van 28 dagen kan de klok er gelijk op zetten. deze week is mijn NOD en normaal heb ik 2 a 3 dagen hiervoor bruinverlies en last van krampen en steken. Nu heb ik echter sinds vorige week donderdag al heel licht bruinverlies, verder geen steken of krampen oid. Ook had ik erg last van mijn rechter eierstok, bij inspanning e.d., zere borsten, een erg honger gevoel en nog meer van dit soort symptomen. Mijn ei was op 15 juli dus 14 dagen geleden en normaal is dit dus later. Maar vanochtend had ik bijna geen last meer van bovenstaande symptomen, dus ik dacht daar komen de duivels. Maar..... niets helemaal niets! Heb wel af en toe een licht steekje, niet in in de eierstok, maar iets lager in de buik, maar verder nergens last van. Heb bruinverlies is ook minimaal, nog geeneens een inlegkruisje vol. Wat zou dit nu kunnen? Ik weet het niet meer. Heb deze andere cyclussen dit helemaal niet gehad. Weet nu ook echt niet meer wat ik moet denken. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar zoals je het beschrijft klinkt het vrij positief. Een ongi moet echt rood bloed bevatten. Misschien kun je toch eens een testje doen omdat je al op 14 dpo zit?
Ik had dit toen ik net zwanger was van Keano! Van aan de innesteling tot het einde van de zwangerschap. Ook totaal niet veel, dus wie weet! Succes.
Hai, ik heb net precies hetzelfde gehad en kijk naar mijn banner! Ik zou een testje doen als ik jou was! Succes.
Ik heb hetzelfde gehad vlak na mijn nod had ik wat bruin/gelig/roze afscheiding dacht ook dat ik ongi ging worden maar nee hoor. Zolang het bruinig van kleur is en geen helder bloed kan het een goed teken zijn!
He meiden, bedankt voor jullie reacties. Heb net de moed bij elkaar geraapt en met trillende benen een test gedaan...... helaas nog geen 2 lijntjes te zien. Vreselijk frustrerend is dit! Ook nog geen ongi gezien. Testte jullie al voor de nod positief? Welke testen zijn trouwens goed en gevoelig? weet echt niet wat ik hier van moet denken hoor. Kan wel huilen....
Hoi, ik heb 3 dagen voor NOD getest met die goedkope van Kruidvat en die gaf toen al best duidelijk positief aan. Maar ieder lichaam verschilt natuurlijk!
Hoi Sunshine, ik had dit ook tijdens ronde 1. Vanaf de innesteldag (volgens calculator hier) tot op NOD. Ook nooit eerder gehad. Bij mij was het licht bruin en telekens maar een veegje. Echter 1 dag na NOD de bekende donker bruine spotting en toen toch ongi geworden. Balen hé. Ik vraag me wel steeds af of ik niet een verdoken MK heb gehad. Gisteren had ik op 2 momenten heel dik weefsel erbij zitten. Dat had ik nog noiit eerder gehad. Iemand een vergelijkbaar verhaal? Wat denken jullie? Niet dat het iets uitmaakt, want we gaan maar weer voor ronde 2. Alleen het blijft in mijn hoofd spoken.
Hallo Mona Lisa, Toen ik net gestopt was met de pil heb ik dat ook een keer gehad. En net als jij heb ik me toen ook afgevraagd of dit een hele vroege miskraam kon zijn. Had op dat moment ook koort, helaas kon de ha niet echt uitsluitsel geven. Het rare aan wat ik nu heb is dat ik al een jaar gestopt ben met de pil en dat mij cyclus heel regelmatig zij momenteel. Dus ik kan dit ook echt niet plaatsen. Heb ook echt zoiets van als het niet zo is kom dan maar op met die duivels want ik ben het beu en dan kan ik door. Ben ik de enige die zo denkt of zijn er meerdere meiden die dat ook hebben.
Hallo Mona Lisa, Toen ik net gestopt was met de pil heb ik dat ook een keer gehad. En net als jij heb ik me toen ook afgevraagd of dit een hele vroege miskraam kon zijn. Had op dat moment ook koort, helaas kon de ha niet echt uitsluitsel geven. Het rare aan wat ik nu heb is dat ik al een jaar gestopt ben met de pil en dat mij cyclus heel regelmatig zij momenteel. Dus ik kan dit ook echt niet plaatsen. Heb ook echt zoiets van als het niet zo is kom dan maar op met die duivels want ik ben het beu en dan kan ik door. Ben ik de enige die zo denkt of zijn er meerdere meiden die dat ook hebben.
Ha Sunshine, nee dat had ik ook de hele tijd. Toen het pas 3 dagen bezig was, hadden mijn man ook zoiets van het zal wel niet raak zijn deze maand. Hij heeft toen zelfs nog een mooie orchidee voor me gekocht, lief hé! Maar daarna las ik hier weer dat sommige dames met prille zwangerschappen dit ook hadden en kreeg ik weer op... Tot de teleurstellling 1 dag na NOD. Blijf aan een Mk denken, want ik heb nooooooit 9 dagen van dit lichte slijm gehad. Ik ben nl. ook al 3 jaar van de pil af.
Hey dat heb ik ook gehad. Mijn vorige cyclus was bijna 3 keer zolang als anders, en ik had rond mijn NOD 2 weken lang bruinverlies. Hmm.. en ik dacht toen nog wel zo dat het wel eens raak kon zijn, want ik had bijna alle bijbehorende kwaaltjes. Misschien toch een mk? Zou de dokter dat nu nog kunnen onderzoeken? Werd 16 juli ongi .
Geen idee, tja misschien ben ik nu iets te nuchter... begrijp me niet verkeerd, het houdt mij ook bezig, maar aan de andere kant... als je het wist dat het een mk was, dan voel je je alleen nog maar beroerder... Wel raar dat er dus meerdere dames hier dt meegemaakt hebben... Nog iemand die dit bekend in de oren klinkt?
Ja dat weet ik wel, maar aan de andere kant zou het wel belangrijk zijn om te weten en daarnaast zou ik wat minder onzeker zijn over mijn cyclus van 95 dagen.
Jeetje danip, ja dat kan ik wel begrijpen ja! Zo'n cyclus is leuk als je nog geen kinderen wil, maar da's inderdaad helamaal niet leuk nu! Sorry !
Dat kon jij niet weten! En inderdaad ik weet de tijd nog dat ik dacht van goh wat duurt mijn cyclus toch lekker lang (vroeger zo nu en dan tot 50 dagen) Maar nu vind ik het helemaal niet zo leuk meer, en maak ik me steeds meer zorgen of het allemaal wel goed komt. hmm.. ik heb in ieder geval mijn verhaaltje ook even gepost bij vraag het de verloskundige. Misschien dat zij er iets over weet te vertellen. Laat het je wel even weten...
Hallo iedereen, Ik heb hetzelfde al een paar dagen. Ik verloor eerst helder bloed, heel weinig en toen steeds bruin maar gewoon sliertjes. Ik zelf weet ook niet wat ik ervan moet denken. Heb ik nou mijn menstruatie wat raar is want die heb ik pas gehad, zou het mijn eisprong kunnen zijn of misschien een innesteling. Ik heb ook gewoon lichte krampen en lage rugpijn. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar wat het is bij jullie en hoop voor jullie allemaal natuurlijk dat jullie zwanger zijn.
ik heb vandaag wat bruinverlies gehad ...snik snik .....hoop zo dat mijn ongi wegblijft, maarja .....het zal wel niet goed aflopen ..... ben zo down .... vraag me af of er zwangere meiden bij zijn die op hun NOD bloedverlies hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn .... ik blijf maar hopen ....
Misschien dat een van jullie mij kan helpen. Ik was bezig voor de eerste ronde. Afgelopen dinsdag was mijn NOD. De maandag ervoor kreeg ik even krampjes het voelde of ik ongesteld werd, maar er was niks. Vervolgens was er dinsdagochtend bloed. Keurig op tijd dus. Maar het is niet echt doorgezet. Ik heb wel van dat bruine bloed, maar niet super veel, maar heb wel een maandverbandje nodig, inllegkruisje zou niet genoeg zijn denk ik. Bij het afvegen zit het tussen rood en bruin in. Zou dit toch gewoon mijn menstruatie zijn? Voor dat ik aan de pil ging was ik nooit heel erg ongesteld, maar dan was het wel rood.