Leeftijd (36)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lover, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje
    Ik ben nu 36 jaar en heb al drie kinderen.
    Nu hopen we wij toch na 6 jaar op een 4e kindje.
    Toen had ik nog geen internet en nu wel en kan je zeggen dat ik mij helemaal gek zit te maken met wat ik allemaal lees over 36 en zwanger worden.
    Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
    Is er iemand die 36 of ouder is die nog zwanger is geraakt?
    6 jaar geleden had ik er geen moeite mee was gelijk zwanger.(bij alle drie)
    En nu lees ik dat het niet meer zo makkelijk meer gaat en vaak met hulp gebeurd.Dus ben helemaal verslag van die verhalen omdat de kinderwens voor een 4e zo groot is.
    Dus hoop ik dat iemand zijn verhaal kan vertellen!!!
    Liefs Lover :(

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nope ik ben 35 maar ik herken wel je wens ...de mijne was er na 11 jaar weer , dit wordt mijn 3e kindje en 4e kind van ons samen(man heeft 1 zoon)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik was toen ik 25 + 28 was ook direct zwanger nu met mijn 34 zijn we ook alweer even bezig terwijl ik toch ergens we dacht dat het ook nu gelijk raak zou zijn....

het is natuurlijk lichamelijk (ondanks dat je jezelf heel goed voelt verder) een heel ander verhaal dan als je 25 bent.....maar het is toch niet gezegd meid dat ook jij nu hulp zou moeten hebben bij het zwanger worden, wel is het zo dat jij waarschijnlijk eerder aan de bel zou moeten trekken dan een ander (bijvoorbeeld iemand van 25) omdat het toch beter is zo snel mogelijk zwanger te worden, een ander moet eerst een jaar doortobben, als jij na een half jaar aan de bel trekt bij de ha denk ik dat hij / zij jou echt wel gelijk door wil sturen naar de gyn zodat die kan kijken of alles idd nog werkt zoals het ooit gewerkt heeft....

probeer je er niet te druk om te maken meid er zijn er teveel je voorgegaan bij wie alles naar wens is verlopen om je nu al gek te gaan maken met dingen die nog niet aan de orde zijn...

hoe dan ook heel veel succes

4. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    :oops: dank je wel smoekie deed me goed.
    xxx lover

5. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi lover, Ik herken je vraag ook? ben namelijk vd zelfde leeftijd en sinds april gestopt gelijk normale cyclus. maar hoop toch stiekum dat het ook snel gebeurd. Probeer me in ieder geval niet gek te laten draaien door al die verhalen. Moet begin aug, toch naar de Gyn ivm uitstrijkje controle dus probeer ik het gelijk te vragen over hoe /wat

We blijven positief denken dus jij ook ok, succes we duimen voor elkaar

groetjes

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    we lopen in ieder geval bijna gelijk op lover dus wie weet... ;)

succes meiden.... :)

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ook ik heb er 8 rondes over gedaan ...en ook zonder hulp ;) dus alles is mogelijk meid ..er staat zowiezo voor iedereen een jaar voor .. ze zeggen dat je minder vruchtbaar wordt boven bepaalde leeftijd ...mijn vriendin was 39 en eerste keer meteen raak (mis gegaan ) meteen maand erop weer raak ze heeft nu een prachtdochter van bijna 3

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoi Asjuh, mooi dat het ook bij jou toch nog aardig "vlot"gelukt is en nog mooier zonder hulp, wel is het zo dat vanaf je 35e je niet net als iedereen eerst een jaar moet klooien voor je geholpen wordt, vanaf je 35e is dat gelukkig al na 6 mnd....

en ook je vriendin laat zien dat het over het algemeen best wel
    "normaal"kan gaan dus daar moet je ook gewoon vanuit gaan (doe ik ook nog)

groetjes

Deel Deze Pagina